TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO

ilustracija

TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO
TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO
TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO
TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO
TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO
TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO
TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8kom TASSIMO
Br. narudžbe
741004205
Proizvođač
TASSIMO
1 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

TASSIMO LM KARAMEL KAPSULE 8 kom

Izvrsna kava za sve ljubitelje karamele

Broj porcija: 8

Broj kapsula: 8 za kavu, 8 za mlijeko

Sastav proizvoda:

  • Mliječno vrhnje (30%)
  • šećer (28%)
  • Pržena mljevena kava (21%)
  • Voda
  • Koncentrat mliječnih proteina
  • Minerali mlijeka
  • Sol
  • Aroma
  • Zgušnjivač (E414)
  • regulator kiselosti (E331)

Opis proizvoda:

TASSIMO LM Caramel kapsule nude šalicu kvalitetne kave s ukusnim okusom karamele.

Uživajte u savršenoj mješavini mekog mlijeka, mliječne pjene i pravog espressa u tri sloja.

Svi ovi okusi upakirani su u praktične kapsule koje stanu u njemački BOSCH aparat za kavu.

Jednostavna priprema:

Pripremite ovaj ukusni napitak jednostavnim pritiskom na jednu tipku.

Aparat za kavu automatski odabire pravu temperaturu i količinu vode za vas.

Napravite kućnu kavanu u kojoj u svakom trenutku možete pripremiti savršenu kavu.

Savršena mliječna mikropjena:

Postignite okus i konzistenciju mliječne pjene poput bariste kod kuće.

Od kapsula koje sadrže tekuće mlijeko možete pripremiti sve varijante mlijeka.

Pritiskom na jedan gumb možete stvoriti savršenu mikropjenu od mlijeka.

Ekološki odgovoran:

Kavu uzgajaju poljoprivrednici certificirani prema UTZ programu za uzgoj kave i čaja u održivoj poljoprivredi.

Tako je svako zrno dobilo pravu njegu i sada vam može uljepšati dan.

Intellibrew tehnologija:

Zahvaljujući barkodu na svakoj Tassimo kapsuli, aparat za kavu prepoznaje za kojim napitkom žudite i postavlja optimalnu količinu vode, temperaturu i vrijeme pripreme za savršen rezultat.

Više ne morate brinuti hoće li vam se šalica prepuniti, aparat za kavu će se za to pobrinuti umjesto vas.

Kafić kod kuće:

Uživajte u savršenoj kavi kao iz kafića u udobnosti svog doma, kad god vam se prohtije.

Poznati brendovi u vašem domu Tassimo donosi popularne okuse i poznate brendove u vašu kuhinju.

Isprobajte mliječne varijante Cappuccino ili Latte macchiato, koje osim visokokvalitetne kave sadrže i tekuće kondenzirano mlijeko.

Parametri

Vrsta robe
Marka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.