Dahua IP kamera IOT Camera HFW1430DS

- 47%

ilustracija

Dahua IP kamera IOT Camera HFW1430DS
Dahua IP kamera IOT Camera HFW1430DS
Dahua IP kamera IOT Camera HFW1430DS
Dahua IP kamera IOT Camera HFW1430DS
Dahua IP kamera IOT Camera HFW1430DS
Br. narudžbe
AG254184
OEM
IPC-HFW1430DS-SAW-0280B
Proizvođač
Dahua
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 4 kom, 9.5.2024 kod vas

145,09 €

76,83 €

61,46 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 76,83 €
Na zalihi: 4 kom, 9.5.2024 kod vas

76,83 €

145,09 €

61,46 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Dahua IP kamera IOT Camera HFW1430DS

Broj proizvoda: 6923172539915

Opći opis

Ova Dahua IP kamera opremljena je 4MP 1/3" CMOS senzorom slike. Nudi slabo osvjetljenje i slike visoke rezolucije.

Izlaz maks. 4MP (2560×1440) @ 20fps i maksimalna podrška 3MP (2304×1296)@25/30fps.

Koristi H.265 kodek za visoku stopu kompresije i ultranisku brzinu prijenosa.

Tehničke specifikacije

Senzor slike je tipa 1/3" CMOS. Maksimalna rezolucija je 2560 (H) × 1440 (V). ROM je 16 MB, a RAM 64 MB.

Minimalno osvjetljenje je 0,025 lux@F2.0 (u boji, 30 IRE) 0,0025 lux@F2.0 (crno-bijelo, 30 IRE) 0 lux (upaljena signalna lampica).

Udaljenost osvjetljenja je 30 m (98,43 ft) (IR LED).

Vrsta leće je fiksni fokus s bajonetom M12.

Žarišna duljina je 2,8 mm; 3,6 mm. Maks. otvor blende je F2.0.

Video i audio

Podržava H.264B video kompresiju; H.264; H.264H; H.265.

Pametni kodek je Smart H.265+; Inteligentni H.264+.

Ugrađeni mikrofon je dio kamere.

Mreža i pohrana

Podržava 2.4G Wi-Fi antenu, domet do 80m na otvorenom prostoru.

Podržava mikro SD karticu od najviše 256 GB.

Mrežni priključak je RJ-45 (10/100 Base-T).

Wi-Fi je standardni IEEE802.11b/g/n 2,4~2,4835GHz.

Radni uvjeti i fizičke karakteristike

Radna temperatura je od –40°C do +60°C (–40°F do +140°F).

Radna vlažnost je 95%.

Zaštita je IP67.

Poklopac kamere izrađen je od metala.

Dimenzije proizvoda su 166,2 mm x 70,0 mm x 128,6 mm (6,53" x 2,76" x 5,06").

Neto težina je 477,9 g (1,05 lb).

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.