IMOU IP kamera RANGER 2 4MP IPC-A42P

ilustracija

IMOU IP kamera RANGER 2 4MP IPC-A42P
Br. narudžbe
AG466103
OEM
IPC-A42P
Proizvođač
Imou
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Rotirajuća IP kamera Ranger 2 donosi praćenje uživo u 4MP (2560 x 1440) rezoluciji u H.264 ili H.265 kompresiji. Osjetljivi ugrađeni mikrofon omogućuje snimanje zvuka te u kombinaciji sa zvučnikom dvosmjernu komunikaciju. Tu je i ugrađena sirena. Detekcija kretanja ili ulaska u neko područje. Kamera ima Smart Tracking funkciju zahvaljujući kojoj prati i bilježi aktivnost kada se detektira kretanje. Jednim klikom možete sakriti leću kamere za svoju privatnost. Zahvaljujući mogućnosti slanja alarmnih obavijesti kada se otkrije kretanje, u kombinaciji sa snažnom obradom slike za prepoznavanje ljudskih ciljeva, imate maksimalan uvid u ono što se događa ispred kamere s bilo kojeg mjesta. Alarm za neobične zvukove će vam poslati obavijest, na primjer, kada dijete plače. Visokokvalitetni senzor i IR iluminator pružaju jasnu sliku noću do udaljenosti od 10m. Ugrađeni hotspot omogućit će reprodukciju snimke ili pregled uživo s kamere čak i u situaciji kada internetska veza nije dostupna. Snimka se može pohraniti i pristupiti joj na SD kartici, NVR-u ili pohrani u oblaku. Putem Cloud servisa snimci možete pristupiti s bilo kojeg mjesta gdje ste spojeni na internet. Možete prenijeti dnevne snimke u oblak i reproducirati ih bilo gdje i bilo kada. Jednostavno sučelje mobilne aplikacije za Android i iOS platforme korisnicima omogućuje live view, reprodukciju snimanja, praktično daljinsko upravljanje i kontrolu kamere. Pažnja! Dahua Consumer kamere dizajnirane su tako da se njima može upravljati samo pomoću aplikacije imou (prethodni naziv Lechange). Za fotoaparate serije DAHUA Consumer preporučujemo korištenje Micro SD memorijskih kartica marke DAHUA. Specifikacije: Kamera: 1/2.7" 4MP progresivni CMOS 4MP (2560 x 1440) IR osvjetljenje 10m Vidno polje: 92° H, 48° V 355° rotirajući, -5~80° nagib Video i audio: Video kompresija: H . 264, H.265 Do 25/30fps 16x digitalni zoom Ugrađeni mikrofon i zvučnik i sirena Mreža: Wi-Fi: IEEE 802.11b/g/n imou App: iOS, Android ONVIF Pomoćno sučelje: MicroSD utor (do 256GB ) Gumb za resetiranje Općenito: DC 5V1A napajanje Potrošnja energije ?5W Radno okruženje: -10°C ~ +45°C, manje od 95% vlage u zraku Dimenzije: 106.1x77.4x77.4mm Težina: 211g CE, FCC Sadržaj pakiranja: 1x kamera 1x priručnik s brzim vodičem 1x napajanje 1x držač 1x kabel za napajanje 1x paket vijaka 1x mapa za položaj ugradnje IR iluminator 10 megapiksela 4 objektiva 3,6 mm rotirajući Da utor za SD karticu Da Wi-Fi Da

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.