iSTIŽI KUĆI N4C4

- 9%

ilustracija

iSTIŽI KUĆI N4C4
iSTIŽI KUĆI N4C4
iSTIŽI KUĆI N4C4
iSTIŽI KUĆI N4C4
Br. narudžbe
3436431
OEM
N4C4
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 9
0 ocjene
Na zalihi: 5 kom, u četvrtak kod vas

210,89 €

191,11 €

152,89 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 174,13 €
Na zalihi: 5 kom, u četvrtak kod vas

191,11 €

210,89 €

152,89 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOME N4C4: Kompletan bežični sustav kamera

Broj proizvoda: 8594177653081

opis proizvoda

iGET HOME N4C4 je 4-kanalni 3MPx NVR snimač s 4 vanjske kamere u boji od 3MPx.

Kamere imaju noćni vid, detekciju pokreta i zvuka te su vodootporne s oznakom IP65.

Snimač ima utor za HDD SATA, LAN, USB, VGA, HDMI i H.265 kompresijske konektore.

Mogućnost daljinskog online gledanja i spajanja na TV/monitor.

Jednostavno postavljanje i visoka kvaliteta slike

Postavljanje je jednostavno zahvaljujući priručniku na češkom, slovačkom, engleskom, poljskom i mađarskom.

Sliku s kamera moguće je pogledati na pametnom telefonu i tabletu s Android i iOS sustavima.

Kamere imaju visokokvalitetni 1/2.8" CMOS senzor rezolucije 2304 x 1296 piksela (2K+).

Snimaju videozapise s H.265 kompresijom, što dovodi do uštede prostora za pohranu podataka.

iGET HOME aplikacija

Aplikacija je besplatno dostupna na Google Play i iOS marketu te je cijelo vrijeme besplatna.

Omogućuje kompletna podešavanja, kontrolu IP kamera, kontroliranih utičnica itd.

Aplikacija je na češkom, slovačkom, poljskom, mađarskom, engleskom i mnogim drugim jezicima.

Glavni parametri NVR snimača

  • Snimanje: u visokoj rezoluciji 2304 x 1296 px
  • Broj kanala: 4 (priključak 4 Wi-Fi kamere iz paketa)
  • Daljinsko upravljanje: pomoću mobilnog telefona i tableta (Android, iOS)
  • Pohrana fotografija i videa: na ugrađeni SATA HDD (nije uključen), maksimalno 8 TB

Glavni parametri iGET HOME kamera

  • Visoka rezolucija 2K+ (2304 x 1296 px)
  • IP65 otpornost na prašinu i vodu
  • Noćni vid do 10 m
  • Kut zahvata: 90°
  • Senzor 1/2.8" CMOS, 3.0 MPx, f = 3.6 mm, F2.0

Sadržaj paketa

  • 1x NVR snimač iGET HOME N4C4
  • 4x 2K+ kamera u boji iGET HOME
  • 5x strujni adapter (za NVR i kamere)
  • 1x brzi korisnički priručnik EN, CZ, SK, PL, HU
  • 1x USB miš
  • 1x SATA kabel za povezivanje HDD-a

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.