MultiPack CANON PGI-2500-XL (9254B004) - Tinta TonerPartner PREMIUM, black + color (crna + šarena)
38,75 €
31,00 € bez PDV-a
Zašto odabrati TonerPartner Premium uloške
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
TonerPartner tinta (punjenje s tintom) CANON PGI-2500-XL (9254B004). Boja: Crna + šarena. Kapacitet: 1x70ml/3x20ml.
Na premium tintu CANON PGI-2500-XL (9254B004) našeg proizvođača TonerPartner pružamo vam doživotno jamstvo. U slučaju bilokakvog mehaničkog kvara, odmah ćemo vam poslati novo punjenje za pisač. Ako se vaš pisač ošteti zbog našeg punjenja, mi preuzimamo odgovornost i vaš pisač popravljamo o svoj trošak. Kupnjom punjenja CANON PGI-2500-XL (9254B004) dobit ćete 19 bodova za vjernost koje možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje.
Trebate savjet za uložak CANON PGI-2500-XL (9254B004)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.
Proizvod MultiPack CANON PGI-2500-XL (9254B004) - Tinta TonerPartner PREMIUM, black + color (crna + šarena) namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:
Tinta CANON MAXIFY IB4000 SERIES
Tinta CANON MAXIFY IB4050
Tinta CANON MAXIFY IB4100 SERIES
Tinta CANON MAXIFY IB4150
Tinta CANON MAXIFY MB5000 SERIES
Tinta CANON MAXIFY MB5050
Tinta CANON MAXIFY MB5100 SERIES
Tinta CANON MAXIFY MB5150
Tinta CANON MAXIFY MB5155
Tinta CANON MAXIFY MB5300 SERIES
Tinta CANON MAXIFY MB5350
Tinta CANON MAXIFY MB5400 SERIES
Tinta CANON MAXIFY MB5450
Tinta CANON MAXIFY MB5455
Tinta CANON MB 5050
Mijenjamo pakiranje. Kvaliteta ostaje.
Prednosti i nedostaci TonerPartner PREMIUM uloška u usporedbi s originalom
- doživotno jamstvo
- jamstvo protiv oštećenja printera
- znatno niža cijena po ispisanoj stranici
- kvaliteta ispisa jednaka originalu
- približno 3% vjerojatnosti da printer neće prihvatiti ovaj uložak (u tom slučaju ćemo Vam vratiti novac)
- nije pogodan za ispis fotografija i reklamnih materijala
Moglo bi Vas zanimati
Marka CANON
Vodeća tehnološka tvrtka osnovana u zemlji izlazećeg sunca, Japanu. Od svog osnivanja 1937. godine pridržava se svoje korporativne filozofije "Kyosei", što znači: "Živjeti i raditi zajedno za opće dobro."
Zahvaljujući ovoj filozofiji, Canon printeri postali su omiljeni dio naših domova i ureda. Maštoviti dizajn kombinira se s visokokvalitetnim inovacijama i zajedno podižu svoje proizvode na novu razinu. Originalni ulošci i toneri pružit će Vam impresivne ispise dokumenata i fotografija punih živih boja.
SAVJET
Trebate li zamijeniti tintu u svom HP, Canon, Epson ili drugom inkjet printeru? Za Vas smo pripremili članak koji daje jasne upute kako to učiniti. Saznat ćete zašto je ponovno punjenje starih uložaka riskantno i kako se pravilno pobrinuti za njihovu zamjenu kako bi Vaš printer nesmetano radio.
Usporedba kvalitete ispisa
Ako je nešto doista negativno u vezi s inkjet printerima, to je na čemu se temelje njihovi spremnici. Ako ste navikli kupovati samo originalne izravno od proizvođača uređaja, sigurno ćete se složiti sa nama kada kažemo da ćete za relativno malu količinu glazbe, u našem slučaju konkretno isprintanih stranica, platiti prilično velik novac.
No, na tržištu se već neko vrijeme pojavljuju alternativni ili, ako želite, kompatibilni ulošci iz radionica trećih proizvođača. Oni se mogu nabaviti ili po znatno povoljnijim cijenama ili po cijenama identičnim originalima, ali i sa znatno većom količinom tinte i time mogućnošću printa više stranica. Ali kakva je kvaliteta tiska alternativnih spremnika u usporedbi s originalima? Upravo sam se na to fokusirao u sljedećem testu, koji bi trebao odgovoriti na sva Vaša pitanja o tome isplati li se ili ne nastaviti kupovati originalni uložak.
XL. u odnosu na klasičnu veličinu uloška: Hoće li stati u printer?
Ako za ispis koristite inkjet printer, vrlo je vjerojatno da ste spremnike već zamijenili novima nakon što je starima ponestalo tinte. Pri kupnji novih vjerojatno ste se susreli s činjenicom da je uz originalne i zamjenske ili, ako vam je draže, alternativne uloške, na izbor osim standardne je i XL verzija. Ne znate po čemu se razlikuju i što im je zajedničko? Nije važno. U narednim redovima ćemo kratko i jasno objasniti razliku.
Pročitaj članak »Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?
Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?
Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.