Preporučujemo
alternativu
Originalni
uložak

ilustracija

Brother TN-230 (TN230C) - toner, cyan (azurni)

Brother TN-230 (TN230C) - toner, cyan (azurni)

3 ocjene

Br. narudžbe: 1TBRTN230CXCG

OEM: TN230C

Za koje printere je proizvod prikladan?

Na zalihi: 2 kom, 28.6.2024 kod vas

71,71 €

71,48 €

57,18 € bez PDV-a

Azurna
1400 stranica
5,11 Cent / stranica
Brother
24 mjeseca
3

Zašto odabrati TonerPartner Premium uloške

Veći kapacitet tiska TonerPartner toneri su jeftiniji
Ista kvaliteta Nećete primijetiti razliku prilikom tiska
Jamstvo funkcionalnosti Osiguranje za eventualnu štetu na printeru

ilustracija

BROTHER TN-230 (TN230C) - Toner TonerPartner PREMIUM, cyan (azurni)
BROTHER TN-230 (TN230C) - Toner TonerPartner PREMIUM, cyan (azurni)
Uštedite 47,80 €

BROTHER TN-230 (TN230C) - Toner TonerPartner PREMIUM, cyan (azurni)

PROIZVEDENO U EU
1 ocjene

Br. narudžbe: 20100037

OEM: TN230C

Za koje printere je proizvod prikladan?

Na zalihi: > 10 kom, u utorak kod vas

 

23,68 €

18,94 € bez PDV-a

Jamstvo na oštećenje printera
Boja
Azurna
Kapacitet
1400 stranica
Pojedinačna cijena
1,69 Cent / stranica
Proizvođač
TonerPartner
Jamstvo
Doživotna
Bodovi vjernosti
11

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Toner Brother TN-230 (TN230C). Boja: Azurna. Kapacitet: 1400 stranica.

Na ovaj toner pružamo vam jamstvo: 24 mjeseca. Kupnjom punjenja Brother TN-230 (TN230C) dobit ćete 3 bodove za vjernost koje možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje.

Ako želite uštedjeti 47,80 €, pogledajte jeftiniji zamjenski toner BROTHER TN-230 (TN230C) - Toner TonerPartner PREMIUM, cyan (azurni).

Trebate savjet za uložak Brother TN-230 (TN230C)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.

Proizvod Brother TN-230 (TN230C) - toner, cyan (azurni) namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:

Toner BROTHER DCP-9010CN
Toner BROTHER DCP-9120CN
Toner BROTHER HL-3000 SERIES
Toner BROTHER HL-3040CN
Toner BROTHER HL-3045CN
Toner BROTHER HL-3070CN
Toner BROTHER HL-3070CW
Toner BROTHER HL-3075CW
Toner BROTHER MFC-9120CN
Toner BROTHER MFC-9125CN
Toner BROTHER MFC-9320CW
Toner BROTHER MFC-9325CW

Usporedite troškove ispisa

Cijena po stranici je znatno niža sa zamjenskim uloškom nego sa originalom.

Originalni toner TN230C

0,0511 €

Marka Brother

Marka Brother

Printeri i šivaći strojevi - osjećate li da to ne ide zajedno? U tom slučaju, upoznajte priču o brendu Brother koja se počela ispisivati ​​u maloj servisnoj radionici 1908. godine. Želja za savršenim šivaćim uređajem koji će nadmašiti konkurenciju vodila je postupno kroz proizvodnju rezervnih dijelova sve do 1928. godine, kada je prvi ugledao svjetlo dana Brother šivaći stroj.

Prošlo je više od 90 godina od predstavljanja prvog takvog stroja, tijekom kojih se fokus tvrtke promijenio, ali je strast za inovacijom i kvalitetom ostala. Stoga izbor originalnih tonera i uložaka ove marke neće biti korak u stranu. Uživajte u nenadmašnim detaljima i prekrasno živim bojama čija će zasićenost trajati koliko i marka nositelja.

Više o brendu » 

SAVJET

Mnogo je mitova koji kruže oko zamjenskih uložaka koji potencijalne kupce mogu obeshrabriti da ih kupe. Zato smo za Vas pripremili članak u kojem uništavamo najpoznatije od njih i popravljamo im nepravedno narušenu reputaciju kompaktnim uloškom.

Pročitajte članak »

Usporedba kvalitete ispisa

Laserski printeri imaju niz pozitivnih strana, ali nažalost i nekoliko prilično neugodnih negativnih strana. Morate uzeti u obzir činjenicu da se ne radi o printerima pogodnim za tisak fotografija, ali i da su ulošci za njih, odnosno toneri, vrlo skupi u odnosu na tintne uloške – odnosno, barem u slučaju kupovine originalnih tonera. 

porovnani-sk.png

No, u posljednje vrijeme na tržištu se sve više pojavljuju alternativni ili, ako želite, zamjenski toneri iz radionica trećih proizvođača, koji nude izvrsna svojstva tiska u kombinaciji s znatno povoljnijom cijenom u odnosu na originale. No jesu li ove tvrdnje istinite? I mene je ova stvar jako zainteresirala i zato sam je odlučio temeljito testirati i odgovoriti i sebi i Vama na gotovo sva pitanja koja Vam mogu pasti na pamet kada razmišljate o kupnji zamjenskih tonera. Pa ima li smisla davati im prednost nad kupnjom originalnih tonera?

Pročitajte članak »

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?

Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?

Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 877 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

94% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.