93,11 €
74,49 € bez PDV-a
Tinta (punjenje s tintom ) Brother LC-129-XL (LC129XLVALBP). Boja: Crna + šarena. Kapacitet: 1x2400/3x1200 stranica.
Na ovu tintu pružamo vam jamstvo: 24 mjeseca. Kupnjom punjenja Brother LC-129-XL (LC129XLVALBP) dobit ćete 4 bodove za vjernost koje možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje.
Ako želite uštedjeti 77,01 €, pogledajte jeftiniji zamjenski toner MultiPack BROTHER LC-129-XL, LC-125-XL (LC129XLVALBP) - Tinta TonerPartner PREMIUM, black + color (crna + šarena).
Trebate savjet za uložak Brother LC-129-XL (LC129XLVALBP)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.
Tinta BROTHER DCP-J4110DW
Tinta BROTHER MFC-J4410DW
Tinta BROTHER MFC-J4510DW
Tinta BROTHER MFC-J6520DW
Tinta BROTHER MFC-J6720DW
Tinta BROTHER MFC-J6920DW
Usporedite troškove ispisa
Cijena po stranici je znatno niža sa zamjenskim uloškom nego sa originalom.
Originalni uložak LC129XLVALBP
TonerPartner uložak LC129XLVALBP
Printeri i šivaći strojevi - osjećate li da to ne ide zajedno? U tom slučaju, upoznajte priču o brendu Brother koja se počela ispisivati u maloj servisnoj radionici 1908. godine. Želja za savršenim šivaćim uređajem koji će nadmašiti konkurenciju vodila je postupno kroz proizvodnju rezervnih dijelova sve do 1928. godine, kada je prvi ugledao svjetlo dana Brother šivaći stroj.
Prošlo je više od 90 godina od predstavljanja prvog takvog stroja, tijekom kojih se fokus tvrtke promijenio, ali je strast za inovacijom i kvalitetom ostala. Stoga izbor originalnih tonera i uložaka ove marke neće biti korak u stranu. Uživajte u nenadmašnim detaljima i prekrasno živim bojama čija će zasićenost trajati koliko i marka nositelja.
Jeste li znali da stvarni vijek Brother LC-129-XL (LC129XLVALBP) - tinta, black + color (crna + šarena) tonera ne ovisi samo o pokrivenosti stranice i količini ispisa? Način na koji koristite ovaj toner također ima značajan utjecaj. Pročitajte naš članak i saznajte svih 8 čimbenika koji utječu na trajanje Vašeg tonera.
Ako je nešto doista negativno u vezi s inkjet printerima, to je na čemu se temelje njihovi spremnici. Ako ste navikli kupovati samo originalne izravno od proizvođača uređaja, sigurno ćete se složiti sa nama kada kažemo da ćete za relativno malu količinu glazbe, u našem slučaju konkretno isprintanih stranica, platiti prilično velik novac.
No, na tržištu se već neko vrijeme pojavljuju alternativni ili, ako želite, kompatibilni ulošci iz radionica trećih proizvođača. Oni se mogu nabaviti ili po znatno povoljnijim cijenama ili po cijenama identičnim originalima, ali i sa znatno većom količinom tinte i time mogućnošću printa više stranica. Ali kakva je kvaliteta tiska alternativnih spremnika u usporedbi s originalima? Upravo sam se na to fokusirao u sljedećem testu, koji bi trebao odgovoriti na sva Vaša pitanja o tome isplati li se ili ne nastaviti kupovati originalni uložak.
Ako za ispis koristite inkjet printer, vrlo je vjerojatno da ste spremnike već zamijenili novima nakon što je starima ponestalo tinte. Pri kupnji novih vjerojatno ste se susreli s činjenicom da je uz originalne i zamjenske ili, ako vam je draže, alternativne uloške, na izbor osim standardne je i XL verzija. Ne znate po čemu se razlikuju i što im je zajedničko? Nije važno. U narednim redovima ćemo kratko i jasno objasniti razliku.
Pročitaj članak »Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?
Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?
Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.
Imamo puno zanimljivih pogodnosti za registrirane kupce.
Želite li jednostavno ponoviti posljednju narudžbu kako ne biste morali ponovno tražiti prikladna punjenja?
Kao registrirani korisnik imate mnoge prednosti:
Još nemate profil na našoj stranici? Registrirajte se.