Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)

MARATON
- 16%
POPUSTA

ilustracija

Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Ajax HomeSiren (8EU) ASP bijela (38111)
Br. narudžbe
3491440
OEM
AJAX38111
Proizvođač
AJAX
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ajax HomeSiren - bežična sobna sirena

Bežična sirena Ajax HomeSiren dizajnirana je za unutarnju upotrebu.

Intenzitet zvučne signalizacije može se namjestiti u rasponu od 81 do 97 dB.

Sirena ima konektor za spajanje vanjske LED signalizacije.

Može komunicirati s Ajax Hubom do udaljenosti od 2000 m u otvorenom prostoru zahvaljujući Jeweller protokolu.

Maksimalna izvedba:

  • Komunikacija s Ajax Hubom do udaljenosti od 2000 m na otvorenom prostoru zahvaljujući Jeweller tehnologiji.
  • Konektor za spajanje vanjske LED signalizacije.
  • Napajanje sa 2 CR123A baterije.
  • Podesiva duljina i intenzitet akustične signalizacije (81 do 97 dB).

Zaštita od kvara i sabotaže:

  • Autentifikacija za zaštitu od neovlaštenog otvaranja.
  • Poklopac sirene je zaštićen od sabotaže.
  • Sustavi za detekciju i suzbijanje smetnji za maksimalnu zaštitu sustava od upada.
  • Podesivi interval za provjeru spojenih komponenti u rasponu od 12 do 300 sekundi.
  • Šifrirana komunikacija.

Besprijekoran rad:

  • Zvučna signalizacija aktivnog statusa sustava.
  • Trajanje baterije do 5 godina.
  • Radni uvjeti u rasponu od 0 °C do +50 °C s vlagom do 75%.
  • Indikator statusa baterije.

Jednostavna instalacija na profesionalnoj razini:

  • Instalacija pomoću SmartBracket držača bez potrebe za rastavljanjem poklopca detektora.
  • Kvalitetu veze moguće je testirati na daljinu putem mobilne aplikacije.
  • Jednostavno dodavanje u sustav pritiskom na jednu tipku i skeniranjem QR koda.

Tehničke specifikacije:

Vrsta komponente: bežična

Upotreba: Zatvoreni prostori

Intenzitet signala: Podesiv (81 do 97 dB)

Podesiva duljina signalizacije: Podesiva (3 do 180 sekundi)

Frekvencija signalizacije: 3,5±0,5 kHz

Signalizacija statusa sustava: Da

Vrijeme početka signalizacije: unutar 1 sekunde

Konektor za spajanje LED signalizacije: Da

Zaštita od neovlaštenog otvaranja: Da

Snaga radijskog signala: 8,76 dBm / 7,52 mW (maks. 20 mW)

Komunikacijski protokol: Jeweller (868,0 - 868,6 MHz)

Domet radio signala: Do 2000 m (na otvorenom prostoru)

Napajanje: 2x CR123A 3 V DC baterije

Trajanje baterije: do 5 godina

Radna temperatura: 0 °C ~ +50 °C

Radna vlažnost: do 75%

Stupanj zaštite: IP50

Dimenzije: 75 x 75 x 26,6 mm

Težina: 96 g

Razina sigurnosti: 2 - nizak do srednji rizik

Razred okoliša: II. - unutarnji opći

EAN šifra: 0856963007286

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.