AQARA Senzor vibracija - senzor vibracija

- 12%

ilustracija

AQARA Senzor vibracija - senzor vibracija
AQARA Senzor vibracija - senzor vibracija
AQARA Senzor vibracija - senzor vibracija
AQARA Senzor vibracija - senzor vibracija
Br. narudžbe
3981147
OEM
DJT11LM
Proizvođač
Aqara
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

20,79 €

18,26 €

14,61 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 17,85 €
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

18,26 €

20,79 €

14,61 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Aqara Vibration Sensor - senzor vibracija

Model: DJT11LM

Verzija: EU

Senzor vibracija Aqara namijenjen je za korištenje s EU verzijom upravljačke jedinice Aqara Hub.

Kompatibilnost

Radi s aplikacijom Aqara Home i aplikacijom Xiaomi Mi Home za Android i iOS.

Moguće ga je koristiti kao HomeKit uređaj ako imate Aqara Hub.

Za daljinsko upravljanje izvan kućne Wi-Fi / LAN mreže potreban je Apple TV, iPad ili HomePod.

Funkcija

Aqara senzor vibracija detektira vibracije i kretanje u kući.

Opremljen je visoko preciznim senzorom ubrzanja.

Omogućuje postavljanje različitih inteligentnih scena, na primjer lokalni i daljinski alarm kada se staklo razbije.

Mjesto

Aqara senzor vibracija može se postaviti bilo gdje u kući prema vašim potrebama.

Sigurnost

Kada detektira vibraciju, nagib ili pad, oglasit će se alarmom na kontrolnoj jedinici Aqara Hub i poslati obavijest na vaš telefon.

Kućna automatizacija

Radi s drugim uređajima koji podržavaju HomeKit u aplikaciji Apple Home, kao i s drugim pametnim uređajima u aplikaciji Mi Home.

Možete stvoriti/prilagoditi različite scene automatizacije s Aqara proizvodima za pametnu kuću.

Napredna tehnologija

Navlaka je izrađena od anti-UV materijala i boja ne blijedi što omogućuje dugotrajnu upotrebu.

Senzor je energetski učinkovit i gumbasta baterija traje oko 2 godine.

Tehnički podaci

  • Marka proizvoda: Aqara
  • Naziv proizvoda: Senzor vibracija
  • Model: DJT11LM
  • Dimenzije proizvoda: 36 x 36 x 9 mm
  • Proizvod bijeli
  • Materijal proizvoda: ABS + PC
  • Vrsta baterije: CR2032
  • Težina proizvoda s pakiranjem: 55,5g
  • Neto težina proizvoda: 11,5g

Bežični parametri

  • Bežična veza: Zigbee
  • Bežični standard: IEEE 802.15.4
  • Domet signala: 30M u zatvorenom prostoru bez prepreka, 200M na otvorenom

Radni uvjeti

  • Radna temperatura: -10° - + 50°C
  • Radna vlažnost: 0% - 95% RH, bez kondenzacije

Podrška za aplikacije:

  • Aplikacija Apple Home (iOS 10.3 ili noviji)
  • Aplikacija Aqara Home (Android 5.0 ili noviji, iOS 10.3 ili noviji)

Što je u kutiji:

  • Senzor vibracija x 1
  • Naljepnica x 1
  • Upute x 1

Bilješka

Proizvod se mora koristiti s kompatibilnim uređajem Aqara Hub.

Za složenu automatizaciju (obavijest, ako-onda radnja), senzor pokreta mora biti spojen na Aqara Hub, gdje su već povezani kompatibilni uređaji.

Za korištenje ovog proizvoda s HomeKitom potreban je Aqara Hub.

Proizvod je ograničen na upotrebu u zatvorenom prostoru. Spojite ga na Aqara Hub prije upotrebe.

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.