VPL FHZ85 LCD projektor SONY

ilustracija

VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
VPL FHZ85 LCD projektor SONY
Br. narudžbe
735055962
Proizvođač
SONY
Bodovi vjernosti: 382
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

VPL FHZ85 SONY LCD projektor

Tehnologija i rezolucija

Projektor VPL FHZ85 koristi 3LCD tehnologiju koja osigurava visoku kvalitetu slike. Rezolucija doseže WUXGA (1920x1200), a izlaz svjetla je do 7300 ANSI.

Format i objektiv

Projektor radi u formatu 16:10 i ima omjer bacanja od 1,39:1 do 2,23:1. Objektiv se po želji može promijeniti.

Dizajn i montaža

VPL FHZ85 odlikuje se elegantnim dizajnom i fleksibilnošću ugradnje. Zahvaljujući vrhunskom rasponu okomitog pomaka objektiva od +70%, instalacija donosi više slobode.

Slika i boje

Projektor pruža bogate i izražajne boje čak iu jarko osvijetljenim prostorijama. Reality Creation tehnologija osigurava da slike, grafika i tekst izgledaju oštro pri jakom svjetlu.

Optimizirano iskustvo gledanja

Inteligentna postavka "Ambience" prilagođava projiciranu sliku okolini, pružajući bolje iskustvo gledanja. Senzor ambijentalnog svjetla mjeri osvijetljenost prostorije.

Ulaz 4K 60P

Projektor je opremljen 4K60P ulazom koji slike čini oštrijima i dubljim.

Održavanje i čišćenje

VPL FHZ85 opremljen je automatskim sustavom za čišćenje filtera i zatvorenim laserskim izvorom svjetlosti za sprječavanje nakupljanja prašine.

Konstantna svjetlina slike

Projektor impresionira svojom konstantnom svjetlinom slike. Ekskluzivna značajka Smart Settings prati stvarnu upotrebu i optimizira postavke kako bi svjetlina slike ostala konstantna.

Parametri

Vrsta robe
Boja
Vrsta izvora svjetlosti
USB
HDMI
VGA
S-VIDEO
RJ45
Omjer kontrasta
DP
DVI
VIDEO
Lens Shift
Wi-Fi
Prezentacija s USB-a
Marka
Član za prikaz
Opcionalni objektivi

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.