Viewsonic M2e DLP smart LED FullHD 1920x1080/1000LED lumena/3000000:1/HDMI/USB-C/USB/Bluetooth/Wi-Fi/SDcard/Repro

- 2%

ilustracija

Viewsonic M2e DLP smart LED FullHD 1920x1080/1000LED lumena/3000000:1/HDMI/USB-C/USB/Bluetooth/Wi-Fi/SDcard/Repro
Br. narudžbe
AG661285
OEM
M2e
Proizvođač
Viewsonic
Bodovi vjernosti: 32
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 16.5.2024 kod vas

665,56 €

649,10 €

519,28 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 639,14 €
Na zalihi: > 20 kom, 16.5.2024 kod vas

649,10 €

665,56 €

519,28 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

M2e Full HD 1080p prijenosni pametni LED projektor sa Harman Kardon® zvučnicima Jednostavno postavljanje: Instant Auto Focus i Auto Keystone Ekstremna prenosivost: Teži samo 1 kg i dovoljno je malen da stane u torbicu ili ruksak Imerzivna slika: Cinema SuperColor+™ i Full HD Full HD rezolucija Izuzetan zvuk: Integrirani zvučnici po mjeri Harman Kardona Napredna povezivost: Wi-Fi, Bluetooth, USB-C Prijateljski za oči: Eliminacija plave svjetlosti OPIS M2e je pametni prijenosni LED projektor s Full HD 1080p rezolucijom koji pruža trenutnu zabavu na dodir od gumba. Postavljanje je jednostavno s trenutnim automatskim fokusom i naprednim značajkama automatskog izobličenja, a njegov ultra lagani prijenosni dizajn omogućuje vam uživanje u iskustvu filma s bilo kojeg mjesta. Uživajte u kristalno čistim Full HD slikama i kinematografskim bojama koje pokrivaju 125% Rec.709 standarda podržanog ViewSonic-ovom LED tehnologijom druge generacije. M2e kombinira savršenu sliku s iznimnom kvalitetom zvuka zahvaljujući integriranim dvostrukim zvučnicima Harman Kardona. Uživajte u još većoj zabavi uz pametne značajke povezivanja kao što su Wi-Fi za bežično zrcaljenje zaslona za prijenos telefona na veliki zaslon, Bluetooth za alternativne audio opcije i USB-C za izravni streaming jednim kabelom s Nintendo® Switcha. SPECIFIKACIJE Sustav projekcije: 0,23" 1080p Izvorna rezolucija: 1920x1080 Svjetlina: 1000 (LED lumena) Omjer kontrasta: 3000000:1 Boja zaslona: 1,07 milijardi boja Vrsta izvora svjetla: LED Trajanje izvora svjetla (sati) s normalnim načinom rada: do 30000 Lamp Watt : RGBB LED leća: F=1,7, f=6,35 mm Pomak projekcije: 100%+/-3% Omjer projekcije: 1,21 Optički zum: Fiksni digitalni zum: 0,8x-1,0x Veličina slike: 24"-100" Udaljenost projekcije: 0,65m-2,68m(80"@2,14m) Keystone: H:+/-40°, V:+/-40° Buka (Normalno): 26dB Zvučna buka (Eco): 24dB Lokalna pohrana: Ukupno 16GB (10GB dostupno pohrana) Kašnjenje ulaza: 66 ms Podrška razlučivosti: VGA (640 x 480) do FullHD (1920 x 1080) HDTV kompatibilnost: 480i, 480p, 576i, 576p, 720p, 1080i, 1080p Horizontalna frekvencija: 15K-102KHz Vertikalna brzina kadrova: 23 - 120Hz HDMI ulaz: 1 (HDMI 1.4/ HDCP 1.4) USB tip C: 1 (5V/2A) Audio ulaz (Bluetooth): 1 (BT4.2) USB tip A: 1 (USB2.0 čitač x1) SD kartica: mikro SD (64GB, SDXC) Wifi ulaz: 1 (5Gn) Izlaz Audio izlaz (3,5 mm): 1 Audio izlaz (Bluetooth): 1 (BT4.2) Zvučnik: 3W Cube x2 USB tipa A (napajanje): 1 (USB2) .0 - 5V/2A, dijeli s USB A ulazom)

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.