Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30fps, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, anti-vandal, IP66

ilustracija

Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30fps, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, anti-vandal, IP66
Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30fps, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, anti-vandal, IP66
Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30fps, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, anti-vandal, IP66
Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30fps, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, anti-vandal, IP66
Br. narudžbe
310133167
OEM
FD9388-HTV
Proizvođač
Vivotek
Bodovi vjernosti: 16
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Vanjska IP kamera, rezolucija 2560×1920 (5 Mpix) do 20s/s, H.265, motorizirano zumiranje 2.8-12mm (90-30°), PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, MicroSDXC utor, 3DNR , hodnik format, antivandal, vanjski (IP66), antivirus

Težina 0,819 kg
Dimenzije 134 x 134 x 104 mm
Linija proizvoda
Serija VIVOTEK 88

Izvršenje
Fiksna kupola

Okoliš
Vanjski

Rezolucija megapiksela
5

Kut zahvata - vodoravan
30°~90°

Kut zahvata vodoravno od
30

Kut zahvata vodoravno prema
90

Dan/noć rad
Da

Ugradbeni krovni prozor
Da, Smart IR LED 30m

Značajke videoanalitike
Audio detekcija, Tamper detekcija, Video detekcija pokreta

Posebne značajke
3D smanjenje šuma, daljinski fokus, daljinski zum, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro

Vodoravna razlučivost [px]
2560

Vertikalna rezolucija
1920. godine

Sn/sv u maksimalnoj rezoluciji
30

Osjetljivost u boji
0,035

Osjetljivost u crno-bijelom načinu rada
0

WDR
120dB, hardver

Senzorski čip
1/2,7" CMOS

Objektiv - žarišna duljina
2.8~12

Vrsta leće
Varifokalni motorni zum

Naginjanje
Ne

Rotacija
Ne

Optički zoom
Ne

Pomoćnik za fokusiranje
Da

Video kompresija
H.264, H.265, MJPEG

Broj tokova
3

Podrška za ONVIF protokol
Da

Interna pohrana
Da, MicroSD/SDHC/SDXC

IP pokrivenost
Da, IP66

Maksimalna radna temperatura
-60

Minimalna radna temperatura
-30

Protiv vandala
Ne

Prijevozna potvrda
Ne

Ugrađeni mikrofon
Da

Audio izlaz
Ne

Audio ulaz
Ne

Ugrađeni PIR senzor
Ne

Ulaz za alarm
Ne

Izlaz alarma
Ne

Video izlaz
Ne

Mrežno sučelje
10/100 Mbit/s (RJ45)

WiFi
Ne

Napajanje iz el. mreže
Ne

Potrošnja
12.95

Proizvođač
VIVOTEK

Jamčiti
24 mjeseca

Sadržaj paketa
Vodič za brzu instalaciju; Naljepnica za nišanjenje; Vrećica s vijcima

Parametri

Žarišna duljina (mm)
IR/LED osvjetljenje (m)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.