Vivotek FD9388-HTV, 5Mpix, 30fps, H.265, motorzoom 2.8-12mm (90-30°), DI/DO, IR, SNV, WDR 120dB, MicroSDXC, anti-vandal, IP66
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Vanjska IP kamera, rezolucija 2560×1920 (5 Mpix) do 20s/s, H.265, motorizirano zumiranje 2.8-12mm (90-30°), PoE, Smart IR, SNV, WDR 120dB, defog, MicroSDXC utor, 3DNR , hodnik format, antivandal, vanjski (IP66), antivirus
Težina 0,819 kg
Dimenzije 134 x 134 x 104 mm
Linija proizvoda
Serija VIVOTEK 88
Izvršenje
Fiksna kupola
Okoliš
Vanjski
Rezolucija megapiksela
5
Kut zahvata - vodoravan
30°~90°
Kut zahvata vodoravno od
30
Kut zahvata vodoravno prema
90
Dan/noć rad
Da
Ugradbeni krovni prozor
Da, Smart IR LED 30m
Značajke videoanalitike
Audio detekcija, Tamper detekcija, Video detekcija pokreta
Posebne značajke
3D smanjenje šuma, daljinski fokus, daljinski zum, Smart IR, Smart Stream III, SNV, Trend Micro IoT Security, VIVOCloud, WDR Pro
Vodoravna razlučivost [px]
2560
Vertikalna rezolucija
1920. godine
Sn/sv u maksimalnoj rezoluciji
30
Osjetljivost u boji
0,035
Osjetljivost u crno-bijelom načinu rada
0
WDR
120dB, hardver
Senzorski čip
1/2,7" CMOS
Objektiv - žarišna duljina
2.8~12
Vrsta leće
Varifokalni motorni zum
Naginjanje
Ne
Rotacija
Ne
Optički zoom
Ne
Pomoćnik za fokusiranje
Da
Video kompresija
H.264, H.265, MJPEG
Broj tokova
3
Podrška za ONVIF protokol
Da
Interna pohrana
Da, MicroSD/SDHC/SDXC
IP pokrivenost
Da, IP66
Maksimalna radna temperatura
-60
Minimalna radna temperatura
-30
Protiv vandala
Ne
Prijevozna potvrda
Ne
Ugrađeni mikrofon
Da
Audio izlaz
Ne
Audio ulaz
Ne
Ugrađeni PIR senzor
Ne
Ulaz za alarm
Ne
Izlaz alarma
Ne
Video izlaz
Ne
Mrežno sučelje
10/100 Mbit/s (RJ45)
WiFi
Ne
Napajanje iz el. mreže
Ne
Potrošnja
12.95
Proizvođač
VIVOTEK
Jamčiti
24 mjeseca
Sadržaj paketa
Vodič za brzu instalaciju; Naljepnica za nišanjenje; Vrećica s vijcima
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.