Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps

MARATON
- 9%
POPUSTA

ilustracija

Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE usmjerivač, 5x RJ45, MultiWAN, 4x PoE 802.3af/at, 10/100/1000Mbps
Br. narudžbe
AGIGT00044
OEM
75011980
Proizvođač
Tenda
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 2 kom, u petak kod vas

70,14 €

63,71 €

50,97 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 61,80 €
Na zalihi: 2 kom, u petak kod vas

63,71 €

70,14 €

50,97 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tenda G0-5G-PoE - Gigabitni PoE ruter

Univerzalni usmjerivač s PoE preklopnikom i kontrolerom za Tenda pristupne točke.

opis proizvoda

G0-5G-PoE idealan je za manje instalacije pristupnih točaka i PoE kamera. Omogućuje upravljanje do 16 WiFi pristupnih točaka i automatski postavlja početna imena pristupnih točaka prema Mac adresama.

Gigabitni priključci i MultiWAN

Usmjerivač je opremljen s 5 gigabitnih priključaka (1x WAN, 1x LAN, 3x WAN/LAN) i funkcijom MultiWAN za punu propusnost i učinkovito upravljanje propusnošću.

Centralizirano upravljanje

Centralizirano upravljanje pristupnim točkama jamči ispravan rad cijelog WiFi sustava bez problema. Podržava standarde IEEE 802.11k/v/r Fast Roaming.

PoE napajanje

G0-5G-PoE omogućuje napajanje do 4 PoE+ uređaja s 802.3af/at standardom i ukupno 55W.

Sigurnost

Podržava mnoge vrste sigurnosti i omogućuje filtriranje MAC adresa, VLAN-ove za pojedinačne SSID-ove s različitom sigurnošću i druge napredne mrežne funkcije.

tehnički parametri

  • Instalacija: Desktop
  • Dimenzije: 100 x 100 x 26 mm
  • Maks. broj klijenata: 150
  • Maks. broj sesija: 4.000
  • Maks. broj istodobnih sesija: 42.000
  • NAT (statički IP): 940Mbps/930Mbps
  • NAT (DHCP) 941Mbps/932Mbps
  • Kontrola pristupnih točaka - 16 AP-ova
  • VLAN: 4x
  • Hardver: CPU Dual Core, 1.0GHz, RAM 128 MB, FLASH 16 MB
  • Priključci: 5x Gigabit Ethernet (1x WAN, 1x LAN, 3x WAN/LAN)
  • PoE: 802.3 af/at PoE+, LAN1 do LAN4 priključci, ukupno 55 W
  • Gumbi: 1x Reset

Sadržaj paketa

  • 1x Tenda G0-5G-PoE
  • 1x strujni adapter 51V DC, 1.2A
  • 1x kratki priručnik za instalaciju (CZ, SK, PL)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.