Tefal SV6140E0 Express Easy sustav za glačanje, 1,7 l, 2200 W, crna
165,63 €
132,50 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
opis proizvoda
Sve o proizvodu generator pare • udar pare: 120-380 g/min • volumen 1,7 l • funkcija vertikalne pare • Calc Clear tehnologija • Xpress Glide površina za glačanje
Tefal SV6140E0 Express Easy, crna
Olakšajte svakodnevno glačanje. Uz generator pare Tefal SV6140E0 Express Easy ovaj će vam kućanski posao biti lak. Riječ je o snažnom aparatu koji proizvodi 120 do 380 grama pare u minuti. Zahvaljujući tome, lako se nosi i s najotpornijim naborima na raznim vrstama tkanina. Spremnik za vodu ima zapreminu od 1,7 litara, tako da ga nećete morati stalno puniti tijekom glačanja.
Brzo, glatko i sigurno glačanje
S generatorom pare uštedjet ćete svoje vrijeme. Aparat proizvodi do tri puta više pare, zahvaljujući čemu možete postići brže i učinkovitije glačanje. Xpress Glide površina glatko klizi preko pojedinačnih tkanina, a pumpa od 6 bara osigurava izvrsne rezultate. Također ćete cijeniti vertikalnu funkciju pare koja će vam olakšati glačanje zavjesa ili odjeće na vješalici, na primjer.
Ključna svojstva:
Mlaz pare doseže 120 do 380 grama u minuti
Zapremina posude za vodu je 1,7 litara
Cijenit ćete vertikalnu funkciju pare kada glačate odjeću na vješalici
Calc Clear tehnologija pruža zaštitu od kamenca
Xpress Glide površina za glačanje savršeno klizi po svim tkaninama
Zahvaljujući velikom spremniku, nećete morati dolijevati vodu tijekom glačanja.
Jak udar pare
Prilikom glačanja možete koristiti pojačanje pare, koje proizvodi 120-380 grama pare u minuti. Zahvaljujući tome, lako se možete riješiti i najtvrdokornijih nabora.
Vertikalni način kuhanja na pari
Funkciju vertikalne pare možete koristiti, na primjer, kada glačate zavjese ili odjeću izravno na vješalici.
Zaštita od kamenca
Tehnologija Calc Clear osigurava dugotrajnu učinkovitost pare uz zaštitu od kamenca.
Savršeno klizanje
Generator pare opremljen je Xpress Glide površinom za glačanje koja osigurava izvrsno klizanje po svim vrstama tkanina.
Ubija do 99,99% bakterija
Kombinacija visoke temperature i pritiska pare učinkovito ubija do 99,99% bakterija u svim tkaninama koje se mogu glačati.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.