Glačalo Philips DST7012/70

- 8%

ilustracija

Glačalo Philips DST7012/70
Br. narudžbe
32104907
OEM
DST7012/70
Proizvođač
Philips
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Ključne značajke Philips DST7012/70 serije 7000
Brzo uklanjanje kamenca
Dodatak pare do 220 g
SteamGlide Plus površina za glačanje
Drip-stop sustav

Brzo uklanjanje kamenca
Za stalne vrhunske performanse, glačalo je opremljeno Quick Calc Release sustavom za jednostavno uklanjanje kamenca. Dovoljno je jednostavno isprazniti posudu u kojoj su koncentrirane naslage.

Philips serija 7000 DST7012/70
Dodatak pare do 220 g
Pouzdano parno glačalo Philips serije 7000 ima vrlo snažan udar pare do 220 g/min. Zahvaljujući takvoj čvrstoći, svi neželjeni nabori će brzo i bez napora popustiti.

Philips serija 7000 DST7012/70
SteamGlide Plus površina za glačanje
Tajna savršenih rezultata glačala Philips serije 7000 leži u visokokvalitetnoj površini za glačanje. Nazvan SteamGlide Plus, otporan je na ogrebotine i osigurava klizanje po tkanini.

Philips serija 7000 DST7012/70
Drip-stop sustav
Tijekom glačanja na tkaninama se ne pojavljuju mokre mrlje, zahvaljujući genijalnom Drip-stop sustavu koji sprječava neželjeno istjecanje vode iz glačala, pri bilo kojoj postavci temperature.

Philips serija 7000 DST7012/70
Philips serija 7000 DST7012/70
Snaga 2600 W za brzo zagrijavanje
Zaboravite na čekanje! Možete početi glačati gotovo odmah nakon spajanja uređaja na mrežu. Zahvaljujući snazi od 2600 W, glačalo se brzo zagrijava, a uz to je jednostavno za korištenje.

Philips serija 7000 DST7012/70
Spremnik za vodu od 300 ml
Uz veliki spremnik za vodu koji ima parno glačalo Philips serije 7000 moguće je glačati kontinuirano vrlo dugo, bez čestih pauza za dolijevanje vode.

Philips serija 7000 DST7012/70
Kontinuirano ispuštanje pare do 45 g/min
Glačalo na paru Philips serije 7000 nudi kontinuirani ispust pare do 45 g/min. Zahvaljujući njemu, čak i najotporniji nabori će popustiti u trenu, a glačanje će biti iznimno jednostavno.


Svojstva
Pegla na paru
Dodatak pare do 220 g za uklanjanje najtvrdokornijih nabora
Ploča za glačanje SteamGlide Plus najbolje klizi i najotpornija je na ogrebotine
Brzo uklanjanje kamenca
Drip-stop sustav štiti odjeću od mokrih mrlja tijekom glačanja
Snaga od 2600 W za brzo zagrijavanje i iznimne performanse
Veliki spremnik za vodu od 300 ml
Kontinuirano ispuštanje pare do 45 g/min za brže uklanjanje nabora
Vertikalno kuhanje na pari
Jednostavna kontrola temperature
tehnički parametri
Potrošnja energije 2600 W
Udar pare 220 g/min
Materijal površine za glačanje Nehrđajući čelik
Automatsko isključivanje Da
Automatsko podešavanje temperature br
Duljina napojnog kabela je 2 m
Težina 1,7 kg

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.