Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava

- 33%

ilustracija

Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava
Br. narudžbe
31093018
OEM
SPGO23UB
Proizvođač
TECNO Mobile
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tecno Spark Go 2023 3GB/64GB Uyuni plava

EAN: 4895180796302

Osnovni opis

Ovaj telefon nudi 6,6" HD zaslon za impresivno vizualno iskustvo.

Velika baterija od 5000 mAh pruža dugotrajnost i brzo punjenje preko USB-C.

Kamera i osiguranje

Dvostruka stražnja kamera s umjetnom inteligencijom bilježi najbolje trenutke vašeg života.

Telefon nudi dvosmjerno pametno otključavanje pomoću lica i otiska prsta.

Dizajn i performanse

Moderan dizajn podsjeća na boju sunca koje sija kroz oblake, stvarajući strukturirani svjetlosni efekt.

Novo otkriće u tankom unibody dizajnu s debljinom od samo 8,9 mm.

Tehničke specifikacije

  • Model: BF7n
  • Zaslon: 6,6" HD+ zaslon s urezima
  • Rezolucija zaslona: 720 x 1612
  • Procesor: MediaTek Helio A22
  • Broj jezgri: 4
  • Operativni sustav: Android 12
  • Radna memorija: 3 GB
  • Interna memorija: 64 GB
  • Stražnja kamera: 13 Mpx
  • Prednja kamera: 5 Mpx
  • Bluetooth: 4.2
  • Wi-Fi: 2.4
  • Ulaz za slušalice: 3,5 mm jack
  • USB verzija: USB-C
  • Dual SIM: Da, nano SIM
  • Kapacitet baterije: 5000 mAh
  • FM radio: Da
  • GPS: Da
  • NFC: Da
  • Visina: 163,86 mm
  • Širina: 75,51 mm
  • Dubina: 8,9 mm
  • Težina: 190,5 g

Sadržaj paketa

Telefon, punjač, zaštitna torbica, alat za izbacivanje SIM kartice, slušalice, brzi vodič, jamstveni list

Parametri

Operacijski sustav
Tip
Bežična tehnologija
Utor za memorijsku karticu
Oblik izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Marka procesora
Konfiguracija kartica
Vrsta sekundarne SIM kartice
Vrsta baterije

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.