STATI KUĆI X1

- 15%

ilustracija

STATI KUĆI X1
STATI KUĆI X1
STATI KUĆI X1
STATI KUĆI X1
Br. narudžbe
3436435
OEM
X1
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, 13.5.2024 kod vas

65,53 €

55,44 €

44,35 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 54,49 €
Na zalihi: 3 kom, 13.5.2024 kod vas

55,44 €

65,53 €

44,35 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOME X1: Pametna sigurnost za vaš dom

Šifra proizvoda: 8594177653029

Opis

iGET HOME X1 je inteligentni bežični sigurnosni sustav. Idealan je za osiguranje kuća, stanova, vikendica, ureda, garaža, trgovina, skladišta i drugih objekata.

Jednostavna instalacija i rad

Sustav nudi jednostavnu instalaciju i rukovanje. Većina senzora napaja se baterijama koje traju do 2 godine. Glavna jedinica se napaja iz mreže od 230 V i ima vlastitu pomoćnu bateriju.

Bežični prijenos

Senzori su povezani s glavnom jedinicom bežičnim prijenosom na frekvenciji od 433 MHz. Domet do glavne jedinice je do 100m.

Veliki portfelj dodatne opreme

Sustav je kompatibilan s ostalim proizvodima s oznakom iGET HOME i senzorima iz serije iGET SECURITY Pxx.

Kontrolirati

Aktiviranje i deaktiviranje alarma je brzo i jednostavno, bilo korištenjem bežičnog privjeska ili mobilne aplikacije.

Upravljanje pametnim domom

Pomoću daljinski upravljanih utičnica iGET HOME Power 1/2 USB/4 USB možete kontrolirati, primjerice, rasvjetu, grijanje ili klimatizaciju.

IP kamere

Moguće je odrediti funkcije kako bi se kamere trebale ponašati tijekom različitih radnji alarma HOME Alarm X1.

Kako alarm komunicira s aplikacijom/telefonom

Alarm iGET HOME Alarm X1 je spojen na Internet i automatski komunicira sa serverom. Moguće je spojiti HOME Alarm X1 na Internet putem Wi-Fi veze.

Mnogi korisnički računi

Aplikacija iGET HOME sadrži 2 razine korisničkih računa. Najviši je "Administrator", on obavlja sva podešavanja i kontrole. Sljedeći je "Korisnik" - on može kontrolirati alarm, ali ne postavlja postavke.

Brzo podijelite postavke i kreirajte račun

Ako administrator želi dodati više korisnika, to je vrlo jednostavno. Samo instalirajte aplikaciju "iGET HOME" na drugi mobilni telefon i potvrdite dijeljenje kontrole doma.

Informacije o odspajanju glavnog napajanja ploče

Kada je glavno napajanje alarma isključeno ili priključeno, aplikacija odmah obavještava korisnika. Kada je isključen, radi s integriranom pomoćnom baterijom.

Automatsko ažuriranje firmvera u glavnoj jedinici

Glavna jedinica automatski provjerava dostupnost najnovijeg firmvera na poslužitelju, instalirajući ga automatski ili nakon potvrde korisnika.

Glavni parametri:

  • Inteligentni bežični sigurnosni sustav s vezom na internet putem Wi-Fi-ja.
  • Kontrola unutarnjih i vanjskih IP kamera, kontroliranih utičnica, termalnih glava, robotskog usisavača, rasvjete i više u istoj aplikaciji.
  • Aplikacija za cjelokupnu kontrolu i postavke sustava dostupna je za Android i iOS i dostupna je na češkom, slovačkom, poljskom, engleskom i mađarskom jeziku.
  • Elegantan dizajn u kombinaciji s jednostavnim rukovanjem.
  • Aktiviranje i deaktiviranje alarma odvija se pomoću privjesaka i aplikacije.
  • Glavna jedinica automatski preuzima i instalira najnovija ažuriranja firmvera s poslužitelja.
  • Obavještava o statusu/alarmu pomoću obavijesti aplikacije.
  • Uključuje integriranu unutarnju sirenu od 100 dB.
  • Sadrži pričuvnu bateriju, zahvaljujući kojoj je alarm i dalje potpuno aktivan čak i kada je glavno napajanje isključeno.

Specifikacije središnje jedinice:

  • Napajanje: izravno iz mreže 230 ~ 250V AC
  • Veličina i težina: 80 x 80 x 75 mm, 105 g
  • Mrežna veza: Wi-Fi 2,4 GHz b/g/n
  • Komunikacija sa senzorima: 433 MHz, domet do 100m u okruženju bez prepreka
  • Interna baterija: Lion 250mAh, do 4 sata

Sadržaj paketa:

  • 1x HOME Alarm X1 – centralna sigurnosna jedinica
  • 1x P1v2 – bežični PIR senzor pokreta
  • 2x P4v2 – bežični magnetski senzor
  • 1x P5 - daljinski upravljač (privjesak za ključeve)
  • 1x iGET ALARM naljepnica upozorenja.

Ostali kompatibilni dodaci s alarmom HOME Alarm X1:

  • iGET SECURITY P1v2 - bežični PIR senzor pokreta
  • iGET SECURITY P4v2 - bežični magnetski senzor za vrata/prozore
  • iGET SECURITY P5 - daljinski upravljač/privjesak za ključeve
  • iGET SECURITY P6 - LPG, LNG, CNG senzor plina
  • iGET SECURITY P7 - bežični hitni SOS gumb
  • iGET SECURITY P9 - bežični senzor vode
  • iGET SECURITY P10 - bežični senzor vibracija
  • iGET SECURITY P14 - bežični senzor dima
  • iGET SECURITY P17 - bežični PIR senzor pokreta bez detekcije životinja
  • iGET SECURITY P21 - bežični magnetski senzor za željezna vrata/kapije itd.
  • iGET HOME - svi drugi uređaji koji rade u istoj aplikaciji kao što su kontrolirane utičnice, kamere, setovi kamera, kontrola, rasvjeta, termalne glave i više...

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.