SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR

ilustracija

SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
SRM 0650SS kuhalo za rižu SENCOR
Br. narudžbe
741009399
Proizvođač
SENCOR
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 10 kom, 10.5.2024 kod vas

37,54 €

30,03 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 30,30 €
Na zalihi: 10 kom, 10.5.2024 kod vas

37,54 €

30,03 € bez PDV-a

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Višenamjensko kuhalo za rižu
5 posebnih načina kuhanja
- Riža - za pripremu riže
- Zobene pahuljice - za pripremu zobenih pahuljica
- Žitarice - za kuhanje mahunarki
- Steam - za kuhanje na pari
- Slow Cook - za sporo kuhanje
Mogućnost odgode početka
Funkcija automatskog održavanja temperature održavat će vašu hranu toplom 12 sati nakon kuhanja
Unutarnji spremnik
sa stijenkom debljine 1,5 mm, jamči ravnomjernu raspodjelu topline, a ne samo s donje strane kao kod konvencionalnih modela
zapremnina 0,6 l (za pripremu 450 g riže)
Dva nastavka za kuhanje na pari u paketu
- Prijenosni nastavak za kuhanje na pari istovremeno radi kao prijenosna kutija i izrađen je od zdravstveno sigurnog materijala koji ne zagađuje
BPA
- Nastavak za dubinsko kuhanje na pari za kuhanje veće količine hrane u pari (povrće, meso itd.)
Digitalni zaslon koji prikazuje vrijeme kuhanja i funkcije održavanja temperature
Vrlo jednostavno i praktično skladištenje:
Kabel za napajanje može se namotati u bazu
Visina samo 20 cm i promjer 19 cm
Vanjsko tijelo od nehrđajućeg čelika
Potpuno automatski rad
Pogodno za kuhanje svih vrsta riže
Praktična ručka na poklopcu
Lako se čisti (uklonjiva unutarnja posuda s neljepljivom površinom)
Svjetlosni indikatori rada i održavanja temperature
Noge protiv klizanja
Trostruka sigurnosna zaštita:
- zaštita od pregrijavanja
- zaštita nakon kipuće vode
- automatsko isključivanje nakon kuhanja
Pribor: 2 nastavka za kuhanje na pari, posuda za mjerenje riže i lopatica za rižu

Potrošnja: 350 W
Dimenzije: 200 x 190 x 190 mm
Težina: 1,4 kg

Parametri

Vrsta robe
Boja
Materijal
Marka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.