VC204810 LONAC NA PARU TEFAL

- 18%

ilustracija

VC204810 LONAC NA PARU TEFAL
VC204810 LONAC NA PARU TEFAL
VC204810 LONAC NA PARU TEFAL
VC204810 LONAC NA PARU TEFAL
Br. narudžbe
741013837
Proizvođač
TEFAL
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 10 kom, 20.5.2024 kod vas

56,10 €

45,98 €

36,78 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 45,36 €
Na zalihi: 10 kom, 20.5.2024 kod vas

45,98 €

56,10 €

36,78 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

TEFAL VC204810 LONAC NA PARU

Uvod u svijet zdravog kuhanja

VC204810 Parni lonac iz Tefala idealan je pomoćnik za zdravo kuhanje. To je način kuhanja koji čuva maksimum vitamina i hranjivih vrijednosti zahvaljujući niskokaloričnom kuhanju na pari.

Jednostavan za korištenje i izvrsne značajke

Lonac je opremljen pametnim značajkama kao što su 60-minutni mjerač vremena, indikator grijanja, 6 rupa u svakoj posudi za kuhanje jaja i lako vidljiva razina vode. Tako možete praktično dodavati vodu tijekom kuhanja.

Praktično skladištenje

VC204810 ima patentirani ultra-praktičan sustav za pohranu s ladicama koje se mogu slagati na podnožje. To omogućuje jednostavno i kompaktno skladištenje.

Zdjela riže

Velika zdjela za rižu zapremine 1 l dio je seta i omogućuje pripremu dovoljno riže za cijelu obitelj.

Savršen kapacitet

Višeslojni sustav s 3 posude ima veliki volumen od 9 l i može istovremeno kuhati na pari tri posude u isto vrijeme. Time štedite vrijeme i pripremate dovoljno hrane za posebne prigode kao i za svakodnevnu upotrebu.

Jednostavno čišćenje

Lonac sa zdjelicama, posuda za rižu, poklopac i posuda za sok, može se prati u perilici posuđa. To jamči jednostavno i praktično čišćenje.

Proizvod koji se može popraviti

VC204810 se može popraviti 10 godina. Ovo je dio naše obveze da zaštitimo okoliš i smanjimo otpad.

Parametri

Vrsta robe
Marka
Brojač

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 727 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.