Savo Prim dezinficijens cvjetni miris 1.2L

ilustracija

Savo Prim dezinficijens cvjetni miris 1.2L
TOP
Br. narudžbe
511301042
Proizvođač
Savo
1 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Savo Prim ima univerzalan i savršen učinak. Kućanstvo će biti ne samo čisto nego i sigurno. Namijenjen je za pranje i dezinfekciju površina i podova, sanitarije, WC-a, umivaonika, kuhinjskog pribora, igračaka i obora za životinje.
Preporučeni način razrjeđivanja za kućanstvo: 2 dcl Savo Prima (tj. 5 punih čepova iz boce od 1 l) razrijediti sa 4 l vode. Operite i obrišite predmete, površine ili područja razrijeđenom otopinom i ostavite da djeluje i prozrači 5 minuta.
Prostori i predmeti (npr. igračke, kuhinjski pribor) koji dolaze u dodir s hranom moraju se nakon pranja Savo Prim isprati pitkom vodom, osušiti i prozračiti.
Kako se brinuti za čistoću tipkovnice? Vjerojatno najprljavija periferija računala je tipkovnica. Malo ljudi pere ruke prije rada s računalom i zabrinuto se pridržavaju pravila da ne jedu i ne piju u njegovoj blizini. Za dobro pranje najbolje je rastaviti tipkovnicu, skinuti gumbe i oprati ih u razrijeđenoj otopini Savo Prim. Prije uporabe otopine za čišćenje, provjerite stabilnost ispisa na tipkovnici kako ne biste oštetili.
Kako uništiti bakterije u dječjim igračkama? Pranjem dječjih igračaka u razrijeđenoj otopini Savo Prim uništit ćete opasne bakterije i viruse koji ostaju na dječjim igračkama i ugroziti zdravlje Vaše bebe. Ne zaboravite dobro isprati igračke pitkom vodom nakon korištenja Savo Prim.
Bakterije u hladnjaku. Od svog hladnjaka možete se riješiti ne samo neželjenih mirisa, već i 99,9% bakterija pranjem unutrašnjosti hladnjaka razrijeđenom otopinom Savo Prim koju ostavite da djeluje 5 minuta nakon nanošenja. Zatim isperite hladnjak pitkom vodom, ostavite da se osuši i prozračite.
Njega kuhinjskog pribora. Sirovo meso može biti izvor brojnih nezdravih mikroorganizama. Savo Prim izvrstan je pomoćnik za čišćenje kuhinjskih noževa i ploča za kuhanje.

UPOZORENJE
Standardne izjave o opasnosti:
Može biti korozivno za metale.
Uzrokuje teške opekline kože i oštećenje očiju.
Vrlo otrovno za vodene organizme.

Savjeti za sigurno rukovanje:
P102 Čuvati izvan dohvata djece.
P234 Čuvati samo u originalnom spremniku.
P273 Izbjegavati ispuštanje u okoliš.
P280 Nositi zaštitne rukavice / zaštitnu odjeću / zaštitu za oči / zaštitu za lice.
P303 + P361 + P353 AKO DOĐE NA KOŽU (ili kosu): Odmah skinuti svu kontaminiranu odjeću. Isperite kožu vodom / istuširajte se.
P305 + P351 + P338 U SLUČAJU DODIRA S OČIMA: Oprezno ispirati vodom nekoliko minuta. Uklonite kontaktne leće, ako postoje i ako ih je lako učiniti. Nastavite s ispiranjem.
P312 Nazovite CENTAR ZA OTROVANJE / liječnika /... ako se ne osjećate dobro.
P391 Pokupiti proliveno.

Parametri

Vrsta robe
Sadržaj
Marka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.