Dezinfekcijsko sredstvo univerzalno Satur badex 5L

- 4%

ilustracija

Dezinfekcijsko sredstvo univerzalno Satur badex 5L
Br. narudžbe
511300737
Proizvođač
Satur badex
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

6,21 €

5,94 €

4,75 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 5,84 €
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

5,94 €

6,21 €

4,75 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tekuće izbjeljivač i dezinficijens.
Dezinfekcija podova, kuhinjskog i higijenskog posuđa, sanitarije, WC-a, lavaboa, igračaka:
Koristite otopinu od 1 l proizvoda i 9 l vode. Najprije mehanički uklonite tešku prljavštinu. Isperite igračke, predmete i površine koje dolaze u dodir s hranom nakon 30 minuta. piti vodu.
Dezinfekcija pitke vode u bunarima:
Dozirajte 20 ml proizvoda na 1 ml vode za piće. Prvo pomiješajte dozu u 10 l vode, a zatim poškropite vodenu površinu bunara. Nakon 30 min. voda se dezinficira i istovremeno se aktivna tvar razgrađuje.
Dezinfekcija vode u bazenima:
Proizvod se koristi tijekom cijele sezone za rad bazena.
Početna doza: Za prvo kloriranje bazena dozirati 150 ml proizvoda na 3 m2 vode. Najprije pomiješajte dozu u 10 l vode, a zatim u porcije ulijte u bazen.
Doza održavanja: Za rutinsku dezinfekciju i održavanje točne koncentracije slobodnog klora u bazenu dozirati 80 ml proizvoda na 3 m2 vode.
Šok doza: U slučaju pojave algi, dugotrajne vrućine ili pojačanog prometa, dozirati jednokratno 250 ml proizvoda na 3 m2 vode.

Pretpranje i izbjeljivanje u automatskim perilicama rublja:
Ulijte otopinu od 1 l vode i 100 ml proizvoda u bubanj perilice. U perilicama s dozatorom izbjeljivača, ulijte dozu izravno u dozator. Stavite rublje u perilicu, dozirajte deterdžent i pokrenite program.
Ručno namakanje i izbjeljivanje rublja:
Izlijte 500 ml proizvoda u 40 l vode. Rublje namočite 1-2 sata i nakon temeljitog ispiranja operite ga ručno ili u automatskoj perilici.
Ne koristiti na vuni, svili, poliamidnim vlaknima.
Tolerancija: Oprez! Nemojte koristiti s drugim proizvodima. Može ispuštati opasne plinove (klor).

UPOZORENJE
Standardne izjave o opasnosti:
H315 Izaziva iritaciju kože
H318 Uzrokuje ozbiljna oštećenja oka
H400 Vrlo otrovno za vodeni svijet
H411 Vrlo otrovno za vodeni svijet s dugotrajnim učincima

Savjeti za sigurno rukovanje:
P102 Čuvati izvan dohvata djece.
P273 Izbjegavati ispuštanje u okoliš.
P280 Nositi zaštitne rukavice / zaštitu za oči / zaštitu za lice.
P301 + P330 + P331 AKO SE PROGUTA: Isprati usta. NEMOJTE izazivati povraćanje.
P305 + P351 + P338 U SLUČAJU DODIRA S OČIMA: Oprezno ispirati vodom nekoliko minuta. Uklonite kontaktne leće, ako postoje i ako ih je lako učiniti. Nastavite s ispiranjem.
P304 + P340 AKO SE UDIŠE: Iznijeti osobu na svježi zrak i ostaviti da joj bude ugodno za disanje.
P310 Odmah nazovite CENTAR ZA OTROVE.
P501 Zbrinuti sadržaj / spremnik u skladu s lokalnim / regionalnim / nacionalnim / međunarodnim propisima.

Parametri

Vrsta robe
Sadržaj
Marka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.