Savo Perex cvjetni miris 1L

- 4%

ilustracija

Savo Perex cvjetni miris 1L
AKCIJA
NOVOST
Br. narudžbe
511300475
Proizvođač
Savo
0 ocjene
Na zalihi: 27 kom, 7.5.2024 kod vas

5,04 €

4,83 €

3,86 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 4,74 €
Na zalihi: 27 kom, 7.5.2024 kod vas

4,83 €

5,04 €

3,86 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Trebate li svoje rublje vratiti u davno izgubljeno bijelo? Želite li da vaše zavjese na prozoru ponovno zasjaju? Ne možete ukloniti dosadnu mrlju sa svog bijelog donjeg rublja?

Posebno sredstvo za mikro vlaženje u formulaciji otvara put aktivnom kisiku iz aktivnog sastojka i tako uklanja najveću prljavštinu s rublja već u fazi pretpranja, pomaže dubljem pranju s uobičajenim prahom u glavnom pranju, sve sa svježim mirisom i niže doze u usporedbi s drugim proizvodima za izbjeljivanje. Stoga je prikladan ne samo za izbjeljivanje, već i za namakanje i pretpranje bijelog rublja i rublja koji se brzo boji te za jednostavno i učinkovito uklanjanje mrlja. Također se koristi za ukrašavanje i doradu tekstila tzv. SAVAVING.
Mogućnost doziranja prije samog početka pranja ne tjera vas da gledate pojedine faze pranja i ispiranja. U kombinaciji s ručnim postupkom, SAVO Perex je nenadmašno učinkovit kao sredstvo za namakanje i izbjeljivanje pamučnih i poliesterskih zavjesa. Djeluje i na nižim temperaturama, zaštita i dugotrajnost rublja i opreme provjereni su u profesionalnim praonicama.
Koristiti:
Pretpranje i izbjeljivanje u automatskim perilicama: Postavite program pretpranja. U bubanj ulijte otopinu od 1 l vode i 75-100 ml SAVO Perexa. U perilicama s dozatorom za izbjeljivač SAVO Perex ulijte direktno u dozator (1 čep za bocu - 40 ml). Stavite rublje u perilicu, ostavite ladicu za pretpranje praznom, dozirajte deterdžent i pokrenite program.
Ručno namakanje i izbjeljivanje platna i zavjesa u trajnoj boji: Stavite 400 ml SAVO Perexa na 40 l vode. Zavjese od poliestera i pamuka namočite 1-2 sata i nakon temeljitog ispiranja dovršite zavjese ručno ili u perilici rublja.
Izrada vlastite originalne odjeće "batikom": Koristite otopinu od 1 dijela SAVO Perexa i 4 dijela vode. Na tamnijoj pamučnoj majici izradite motiv ili tako da je zavežete špagom i uronite u otopinu ili nanesete motiv izrezan od samoljepljive tapete i lagano poprskate otopinom (majicu poduprite novinama, obrišite pozadinu prije nego što je uklonite).
Test postojanosti boje: Ako niste sigurni u postojanost boje vašeg rublja, napravite test. Razrijedite SAVO Perex 1:4 s vodom. Ispustite otopinu na manje vidljivo mjesto. Ako materijal ne promijeni boju unutar jedne minute, postojan je i možete bezbrižno koristiti SAVO Perex.
Jeste li znali da možete oprati i vezice? Bijele tenisice nakon čišćenja blistaju od čistoće, dojam čistoće kvare samo špage koje su dosta daleko od izvorne bjeline. Pokušajte ih namočiti preko noći u Savo Perex otopini. Ujutro će vezice opet biti bijele.
Kako pravilno njegovati ručnike? Ni u hotelima ne možete gledati snježno bijele ručnike, a pitate se zašto vaš nije tako bijeli? Probajte Savo Perex. Dozirajte izravno u perilicu ili dajte ručnike okupati u otopini (doziranje prema uputama na pakiranju). Vaši ručnici, ručnici i ogrtači za kupanje ponovno će biti bijeli.
Kako se riješiti mrlja od znoja? Neugledne požutjele karte u pazuhu mogu se pronaći na brojnim našim svijetlim majicama, bluzama i košuljama. Međutim, obično se ne peru u perilici rublja. Što s ovim? Ne morate bacati "uništene" komade. Koristite Savo Perex na njima. Ulijte otopinu u bocu s raspršivačem i poprskajte je po žutim mrljama. Savo Perex će zajamčeno izgubiti ružne mrlje od znoja.
Oprez: Nemojte koristiti SAVO Perex na vuni, svili, poliamidnim vlaknima i tkaninama označenim precrtanim trokutom.

Parametri

Vrsta robe
Sadržaj
Marka

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.