Samsung Galaxy Z Fold3, 12/512 GB, 5G, EU, crni
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Može se nasloniti, sklopiti i otvoriti
S Flex načinom rada i mogućnošću udobnog naslonjanja telefona, Galaxy Z Fold3 5G otvara vrata u svijet izvrsnosti.2 Ovaj simetričan i uravnotežen dizajn omogućuje vam da uronite u svijet pametnih telefona nove ere.
Od kompaktnog do spektakularnog
Najtanji i najkompaktniji Galaxy Fold s velikim zaslonima iznutra i izvana. Kada se sklopi, radi se o vrhunskom pametnom telefonu od 6,2 inča kojim možete upravljati jednom rukom. Nakon što ga otvorite, prikazat će vam se opsežan prikaz s potpuno novim opcijama.
Otkrijte novi način gledanja
Kada 7,6-inčni Infinity Flex zaslon zasvijetli, kamera ispod zaslona magično nestaje - ne ostavljajući ništa osim vašeg sadržaja na zaslonu. Ovaj AMOLED Infinity Flex zaslon s omjerom stranica od 22,5:18 nema rupu za kameru, tako da možete doživjeti istinski impresivno iskustvo.
U potpunosti iskoristite gornji zaslon
Korisničko sučelje One UI nudi vam upravljačke funkcije poput osobnih računala za više prostora. Vaše omiljene aplikacije sada su optimizirane da maksimalno iskoriste glavni zaslon na Galaxy Z Fold3 5G i prikazuju više informacija na prvi pogled.
Radite tri stvari odjednom. Jednostavno je!
Podijelite veliki zaslon u tri aplikacije odjednom, a zatim otvorite još pet kao skočne prozore. Spremite grupe aplikacija na svoju Edge traku kako biste ih kasnije mogli otvoriti za trenutni multitasking—dok gledate, razgovarate i više. Vaš telefon nudi produktivnost gotovo kao na računalu, ali se može saviti u džep i lako nositi bilo gdje.
Oni vas nikada neće usporiti
Frekvencija od 120 Hz osigurava glatko igranje i glatko gledanje na vanjskom i glavnom zaslonu. Održava jasno i oštro kretanje čak iu najtežim trenucima, dajući vam moguću prednost nad vašim protivnicima. A 5nm procesor vas drži u igri pri većim brzinama.
Naš najjači aluminijski okvir dosad
Trajnost za bezbrižnost. Okosnica ovog nevjerojatnog telefona je super jak, ali lagan Armor aluminijski okvir, koji je 10% izdržljiviji i štiti unutarnje dijelove zgloba poput oklopa.
Tehničke specifikacije:
- Zaslon: 7,6" AMOLED
- Rezolucija zaslona: 2208 x 1768
- Procesor: Snapdragon 888
- Broj jezgri: 8
- Operativni sustav: Android 11.0
- RAM: 12 GB
- Interna memorija: 512 GB
- Memorijske kartice: br
- Stupanj zaštite: IPX8
- SIM kartica: nano SIM + eSIM
- 5G: Da
- LTE: Da
- Stražnja kamera: 12 + 12 + 12 Mpx
- Prednja kamera: 10 + 4 Mpx
- Kapacitet baterije: 4400 mAh
- Konektor: USB-C
- 3,5 mm utičnica: Ne
- Dimenzije telefona: 6,7*15,8*1,6 cm
- Težina: 300 g
- Sadržaj pakiranja: adapter za punjenje, mobitel, kabel za punjenje
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.