Samsung Galaxy Z Flip3, 8/128 GB, 5G, EU, krem
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Savršena ideja - još bolje sada
Sklapa se u džep. Skriva se u torbici. Uvlači se u najuže traper hlače. Kada ga izvadite, pretvara se u 5G pametni telefon pune veličine i savija se pod svim mogućim kutovima. Zvuči kao da smo redizajnirali koncept samog telefona, a upravo to smo i učinili. Ovo je rezultat.
Čak i velike stvari stanu u male džepove
Pametni telefon pune veličine koji stavljate u najmanje džepove. Preklopljeni Galaxy Z Flip3 5G je 4,2 inča i staje čak i u najmanji džep vaše odjeće.
Velike stvari se događaju na malom ekranu
Provjerite dolazne poruke, fotografirajte, puštajte glazbu i još mnogo toga bez potrebe da rastavljate svoj mobilni telefon. Vanjski zaslon od 1,9 inča prikazuje obavijesti i omogućuje vam jednostavan rad s njima. Odaberite svoje omiljene postavke zaslona za lak pristup ili kreirajte vlastite s različitim stilovima i bojama.
Glavni zaslon
Savršeno glatko pomicanje uz stopu osvježavanja od 120 Hz 6,7-inčnog Infinity Flex zaslona donosi savršeno pomicanje, povlačenje i ispuštanje pri radu sa zaslonom. Čak optimizira brzinu osvježavanja ovisno o sadržaju. S AMOLED 2X dinamičkim zaslonom, ovo je najživlji, najsvjetliji i najglatkiji zaslon na Galaxy Z.
Promijenite način na koji fotografirate
Nemate vremena za izlaganje? Snimite selfije s dvostrukom stražnjom kamerom - vanjski zaslon će vam dati pregled. Jednostavno pritisnite bočnu tipku za glasnoću i aktivirajte okidač.
Pripremiti. Pažnja. Sada
Potresni videi, samo ako želite. Postavite Galaxy Z Flip3 5G na ravnu površinu i način rada Flex služit će kao stativ pod stabilnim kutom, omogućujući vam da napravite savršenu fotografiju iz prvog pokušaja.
Učinite duplo više
Podijelite zaslon na pola i radite kao profesionalac. Također možete pregledavati YouTube popis za reprodukciju i napisati poruku prijatelju - zatim poslati selfie koji oduzima dah i pričekati povratnu informaciju. A kad nešto gledate, dopustite da vas ponese savršeni zvuk Dolby Atmos stereo zvučnika.
Tehničke specifikacije:
- Zaslon: 6.7", AMOLED
- Rezolucija zaslona: 2636x1080 FHD+
- Procesor: Snapdragon 888
- Broj jezgri: 8
- RAM: 8 GB
- Interna memorija: 128 GB
- Opcija memorijske kartice: Ne.
- Rezolucija kamere: 12 + 12 Mpx
- Prednja kamera: 10 Mpx
- Kapacitet baterije: 3300 mAh
- Otisak prsta: Da
- Prepoznavanje lica: Da
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.