Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela

- 33%

ilustracija

Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela
Br. narudžbe
31288292
OEM
SM-S901BZWGEUE
Proizvođač
Samsung
Bodovi vjernosti: 32
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Samsung Galaxy S22 (S901), 8/256 GB, 5G, DS, EU, Bijela

Model: Samsung Galaxy S22 (S901)

bijela boja

EAN: 8806092878396

Opis

Prihvatite izvrsne performanse i moderan dizajn Samsung Galaxy S22. Telefon koji će vas iznenaditi svojim karakteristikama.

Visoke performanse

Telefon je opremljen novim 4nm Exynos 2200 procesorom za odličan multitasking.

Podrška za Ray Tracing tehnologiju poboljšava kvalitetu osvjetljenja u igrama.

Najbolja kvaliteta slike u svim uvjetima

6,6" Dynamic AMOLED 2X zaslon s tehnologijom Vision Booster i svjetlinom do 1750 nita.

Prilagodljiva stopa osvježavanja od 120 Hz jamči glatkoću slike.

Izdržljiv i još uvijek moderan

Okvir je izrađen od poliranog Armor aluminija.

I zaslon i stražnja strana telefona prekriveni su izdržljivim Corning Gorilla Glass Victus+ staklom.

Telefon postiže IP68 zaštitu za otpornost na vodu i prašinu.

Profesionalne fotografije dan i noć

Telefon je opremljen trostrukom kamerom za snimanje svakog trenutka.

Nightography tehnologija za visokokvalitetne fotografije i videozapise čak i noću.

Nema više neželjenih elemenata

Napredna kamera omogućuje uklanjanje neželjenih objekata s fotografija.

Tehničke specifikacije

  • Zaslon: 6,1” Dynamic AMOLED 2X
  • Rezolucija zaslona: 2400 × 1080
  • Procesor: Samsung Exynos 2200
  • Broj jezgri: 8
  • Operativni sustav: Android
  • Radna memorija: 8 GB
  • Interna memorija: 256 GB
  • Podrška za memorijsku karticu: Ne
  • Stražnja kamera: 50+12+10 Mpx
  • Prednja kamera: 10 Mpx
  • Flash: Da
  • USB verzija: USB-C
  • Dual SIM / vrsta SIM kartice: Da, nanoSIM + eSIM
  • 5G: Da
  • Kapacitet baterije: 3700mAh
  • Ostale značajke: Corning Gorilla Glass Victus™, IP68
  • Visina: 146 mm
  • Širina: 70,6 mm
  • Dubina: 7,6 mm
  • Težina: 167 g

Parametri

Operacijski sustav
Rezolucija zaslona
Tip
Bežična tehnologija
Podatkovne usluge
Produžetak
Utor za memorijsku karticu
Oblik izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Marka procesora
Vrsta zaslona
Certifikat
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartica
Vrsta sekundarne SIM kartice
Broj objektiva na prednjoj kameri
Broj objektiva na stražnjoj kameri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.