Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni

MARATON
- 1%
POPUSTA

ilustracija

Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Samsung Galaxy A23 (A236), 4/128 GB, 5G, crni
Br. narudžbe
3958844
OEM
SM-A236BZKVEUE
Proizvođač
Samsung
Bodovi vjernosti: 17
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Nevjerojatan 5G, nevjerojatna brzina

U mobilnoj podatkovnoj mreži sljedeće generacije, nevjerojatna brzina 5G mijenja način na koji uživate i dijelite sadržaj – od ultra-glatkog igranja i strujanja do ultra-brzog dijeljenja i preuzimanja.

Nevjerojatan zaslon od 120 Hz

Iznimno glatki 6,6" zaslon s bogatim bojama. Full HD+ tehnologija daje mu hrabre nijanse boja koje oživljavaju vaš vizualni sadržaj. Brzina osvježavanja od 120 Hz osigurava potpuno glatko iskustvo pri gledanju, igranju igrica i ne zamara vaše oči toliko. Jednostavno užitak od praćenja.

Četiri kamere

Uz profesionalni sustav u telefonu Samsung Galaxy A23 5G, vaše će fotografije izgledati kao profesionalne. Glavna kamera od 50 Mpx koja osigurava kvalitetne slike. Ultraširoki objektiv od 5 Mpx prilikom snimanja fotografija. Nadalje, 2 Mpx makro i 2 Mpx dubinska kamera.

Do 48 sati trajanja baterije

Samsung Galaxy A23, 5G ima bateriju do 5.000 mAh. Baterija traje duge sate čak i kada je dan izuzetno naporan. Uz super brzo punjenje od 25 W, možete se brzo vratiti u igru.

Tehničke specifikacije

  • Dijagonala zaslona: 6.6"
  • Vrsta zaslona: PLS
  • Rezolucija zaslona: 2408 × 1080
  • Brzina osvježavanja zaslona: 120 Hz
  • Rezolucija ekrana: 401 PPI
  • Najveća video rezolucija: 1920 × 1080 (Full HD)
  • Operativni sustav: Android
  • Verzija operativnog sustava: Android 12
  • Nadgradnja: Samsung One UI
  • Radna memorija: 4 GB
  • Rezolucija stražnje kamere: 50 Mpx
  • Rezolucija prednje kamere: 8 Mpx
  • Kapacitet baterije: 5000 mAh
  • Maks. Snaga žičanog punjenja: 25 W
  • Marka procesora: Qualcomm
  • Broj jezgri procesora: 8 x
  • Frekvencija procesora: 2,2 GHz (2200 MHz)
  • Visina: 165,4 mm
  • Širina: 76,9 mm
  • Dubina: 8,4 mm
  • Težina: 197 g

Parametri

Vrsta robe
Operacijski sustav
Tip
Broj jezgri procesora
Bežična tehnologija
Podatkovne usluge
Maksimalna veličina memorijske kartice
Produžetak
Utor za memorijsku karticu
Oblik izreza na zaslonu
Vrsta glavne SIM kartice
Marka procesora
Vrsta zaslona
Funkcije fotoaparata
Konfiguracija kartica
Vrsta sekundarne SIM kartice
Broj objektiva na prednjoj kameri
Broj objektiva na stražnjoj kameri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.