Realme 8, 6 GB / 128 GB, Cyber crna
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Cjelodnevna izdržljivost
realme 8 ima bateriju od 5000mAh, zahvaljujući kojoj može biti ukorak s vama cijeli dan. Uz SuperDart od 30 W doživjet ćete učinkovito punjenje svog uređaja, koji možete napuniti do 100% za samo 65 minuta.
Pogodno za igrače
realme 8 opremljen je procesorom za igre Helio G95, zahvaljujući kojem ćete doživjeti glatko iskustvo igranja. Radi tako glatko, bez obzira što trebate na svom uređaju.
6,4" AMOLED zaslon
Zaslon od 6,4" s FullHD rezolucijom i omjerom zaslona od 90,8% prema tijelu, ne morate brinuti da ćete nešto propustiti, igrate li igrice ili gledate omiljeni film.
Velika rezolucija 64 Mpx
realme 8 nudi oštre fotografije koje savršeno bilježe sve detalje. Zahvaljujući bokeh efektu i prilagodljivom zamućenju pozadine, vaše će fotografije izgledati profesionalno. Uz super noćnu modu, vaše će fotografije izgledati sjajno čak i noću.
Selfi kamera od 16 Mpx
Vaša ljepota bit će vjerno snimljena na selfiju s realme 8. Uz način uljepšavanja i podršku za noćni način rada, vaš će selfie biti sjajan pri svakom svjetlu.
Beskrajno podebljani dizajn
Infinite Bold dizajn je nešto što ujedinjuje cijelu seriju. Na stražnjoj strani telefona istaknuto je slogan "Dare to skok", koji je hrabar i trendi te u potpunosti može izraziti osobnost i stav mladih ljudi. Dizajn pokazuje naše jedinstveno razumijevanje trendovskog dizajna i mogućnosti prikaza, kao i duh brenda Dare to Leap.
Utor za 3 kartice
Više ne morate odlučivati hoćete li zamijeniti SIM karticu memorijskom karticom, s realme 8 možete imati oboje, zahvaljujući dva utora na nanoSIM-u i jednom dodatnom utoru za MicroSD karticu do 256 GB.
Tehničke specifikacije
- Zaslon: 6,4" AMOLED zaslon
- Rezolucija zaslona: 1080x2400 FHD +
- Procesor: MediaTek Helio G95
- Broj jezgri: 8
- Frekvencija jezgre: do 2,0 GHz
- GPU grafički čip: ARM G76
- Operativni sustav: Android 11
- RAM: 6 GB
- Interna memorija: 128 GB
- Podrška za memorijske kartice: Micro SD, do 256 GB
- Stražnja kamera: 64 + 8 + 2 + 2 Mpx
- Prednja kamera: 16 Mpx
- Bljesak: Da
- Bluetooth: 5.1
- Wi-Fi: 802.11b / g / n / a / ac; 2,4 GHz / 5 GHz
- Ulaz za slušalice: 3,5 mm
- USB verzija: USB-C
- Sustav pozicioniranja: GPS / AGPS, Beidou, Glonass, Galileo
- Dual SIM/SIM kartica: Da, nanoSIM
- Kapacitet baterije: 5000 mAh
- Senzori: čitač otiska prsta na zaslonu, magnetni senzor, svjetlosni senzor, senzor blizine, žiroskop, senzor ubrzanja
- Ostale značajke: NFC
- Visina: 160,6 mm
- Širina: 73,9 mm
- Dubina: 8,0 mm
- Težina: 177 g
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.