APPLE iPhone 11 64GB Bijeli

- 11%

ilustracija

APPLE iPhone 11 64GB Bijeli
APPLE iPhone 11 64GB Bijeli
APPLE iPhone 11 64GB Bijeli
APPLE iPhone 11 64GB Bijeli
APPLE iPhone 11 64GB Bijeli
APPLE iPhone 11 64GB Bijeli
APPLE iPhone 11 64GB Bijeli
Br. narudžbe
31068305
OEM
mhdc3cn/a
Proizvođač
Apple
Bodovi vjernosti: 23
0 ocjene
Na zalihi: 10 kom, 13.5.2024 kod vas

529,83 €

470,88 €

376,70 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 443,11 €
Na zalihi: 10 kom, 13.5.2024 kod vas

470,88 €

529,83 €

376,70 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

APPLE iPhone 11 64GB bijeli

EAN: 194252097427

Opći opis

Moderan pametni telefon sa 6,1" Liquid Retina HD zaslonom. Ima IPS tehnologiju i oleofobnu površinu.

Otporan je na vodu i prašinu na razini IP68. Interna memorija kapaciteta 64 GB.

Fotoaparati

Prednja kamera rezolucije 12 Mpx i stražnja dvostruka kamera s lećom 12 Mpx + 12 Mpx.

Sigurnost

Radi sigurnosti, Face ID se koristi za otključavanje telefona pomoću vašeg lica.

Baterija

Koristi Li-lon bateriju kapaciteta 3110 mAh i podržava Qi brzo punjenje.

Povezivost

Oprema uključuje Bluetooth 5.0, Wi-Fi 6, NFC i GPS.

Operacijski sustav

Za korisničko sučelje bit će zadužen intuitivni iOS 13 operativni sustav.

Precizna obrada

Apple iPhone 11 ističe se svojim elegantnim dizajnom i kvalitetnom izradom. Korištenje vrhunskih materijala jamči dug radni vijek cijelog uređaja.

Napredni LCD zaslon

Prednost Apple iPhone 11 pametnog telefona je njegov prekrasan i veliki Liquid Retina zaslon koji zauzima gotovo cijelu prednju stranu.

Ultra širokokutne slike

Stvaranje zaista lijepih i oštrih fotografija bilo gdje i bilo kada bit će lako s Apple iPhone 11 pametnim telefonom.

TrueDepth selfie kamera

Prednja kamera također se ističe kvalitetnom opremom. Objektiv TrueDepth od 12 Mpx s otvorom blende f/2.2 odličan je za selfije.

Noćni način

Međutim, iPhone 11 dolazi s noćnim načinom rada, koji snima lijepe i detaljne slike čak i pri slabom osvjetljenju.

Brz i napredan procesor

Srce telefona je inteligentni A13 Bionic procesor. Procesor radi s Neural Engineom koji omogućuje strojno učenje.

Tehnički podaci

Zaslon: 6,1" Liquid Retina (IPS) | Razlučivost zaslona: 1792 × 828

Procesor: Apple A13 Bionic | Broj jezgri: šest jezgri

Vrsta SIM kartice: nano SIM + eSIM | Konfiguracija kartice: Jedna SIM + eSIM

Stupanj zaštite: IP68 | Operativni sustav: iOS 13

Interna memorija: 64 GB | Veličina RAM-a: 4 GB

Bežične tehnologije: 4G/LTE, GPS, NFC, Wi-Fi, Bluetooth

Broj leća stražnje kamere: 2 | Rezolucija stražnje kamere: 12 + 12 Mpx

Broj leća prednje kamere: 1 | Rezolucija prednje kamere: 12 Mpx

Vrsta baterije: Li-Ion | Snaga punjenja: 18

Priključak: Lightning

Širina proizvoda: 7,6 cm | Visina proizvoda: 15,1 cm | Dubina proizvoda: 0,8 cm | Težina proizvoda: 0,2 kg

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.