RAZER igraći kontroler Wolverine V2 - Kontroler za igre za Xbox Series X.
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Razer Wolverine V2
Žičani kontroler za igre za Xbox Series X.
- Prepravljen kako bi donio brzu pobjedu - Ergonomske ručke u obliku slova L Wolverine V2 pružaju prirodno držanje koje nadmašuje svog prethodnika, dok konturirani dizajn i neklizajuće gumene ručke omogućuju brzu i preciznu interakciju gumba za cjelodnevno igranje i vrhunske performanse . Ergonomske ručke u obliku slova L pružaju veću potporu vašim rukama i omogućuju lakši pristup odbojnicima i okidačima
- Razer ™ Meha-taktilni akcijski gumbi i D-Pad - pružaju hiper-odzivnu aktivaciju s mekim dodirom, Razer ™ Meha-taktilni akcijski gumbi i Razer ™ Mecha-Tactile D-Pad osnažuju svaki vaš pokret vrhunskom preciznošću i oštrim taktilnim djelovanjem Povratne informacije. Opremljen životnim ciklusom od 3 milijuna slavina za veću izdržljivost i smanjenu udaljenost aktiviranja od 0,65 mm — 35% manje od prosječnog membranskog kontrolera — svaki gumb je fino podešen za veću preciznost kako bi se prikazao vaš pravi potencijal igranja.
- Radi s Xbox One, Xbox Series X | S ili PC
- Dodatni gumbi za stručno upravljanje - Wolverine V2 dolazi s dodatnim gumbima za napredno igranje igara - 2 višenamjenska gumba na prednjoj strani kontrolera mogu se ponovno mapirati putem Razer ™ Controller Setup za Xbox kako bi se oslobodila veća kontrola i personaliziraniji stil igre.
TEHNIČKE SPECIFIKACIJE
Povezivost | Žičana veza 9,8 ft / 3 m žičani kabel s vučnim rasterećenjem |
Aplikacija za konfiguraciju | Da |
Višenamjenski gumbi | 2 višenamjenska gumba koja se mogu ponovno rasporediti |
Mehanički akcijski gumbi | Razer ™ Meha-taktilni akcijski gumbi i Razer ™ Mecha-Tactile D-Pad |
Izmjenjivi dpad | Ne |
Izmjenjivi palčevi | Ne |
Okidač se zaustavlja | Način rada okidača za kosu sa zaustavljanjem okidača |
Audio izlaz | 3,5 mm analogni audio priključak kompatibilan za Xbox i PC (Windows) |
Ulaz za mikrofon | 3,5 mm analogni audio priključak kompatibilan za Xbox i PC (Windows) |
Torbica za nošenje | Ne |
Život baterije | Nijedan |
Težina | 0,604 lbs / 274 g |
Dimenzije (D x Š x V) | 6,35 x 4,16 x 2,55 inča 161,5 x 105,8 x 65 mm |
Prilagodba umjetnina | Ne |
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.