XSX - Ne. kontroler Elite Xbox Series 2, Core Edition (bijeli)

- 28%

ilustracija

XSX - Ne. kontroler Elite Xbox Series 2, Core Edition (bijeli)
XSX - Ne. kontroler Elite Xbox Series 2, Core Edition (bijeli)
XSX - Ne. kontroler Elite Xbox Series 2, Core Edition (bijeli)
XSX - Ne. kontroler Elite Xbox Series 2, Core Edition (bijeli)
Br. narudžbe
AH1905002011
OEM
4IK-00002
Proizvođač
MICROSOFT
Bodovi vjernosti: 5
1 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 17.5.2024 kod vas

159,96 €

115,45 €

92,36 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 115,45 €
Na zalihi: > 20 kom, 17.5.2024 kod vas

115,45 €

159,96 €

92,36 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Xbox Elite Series 2 bežični kontroler, Core Edition - bijeli

EAN: 889842717075

opis proizvoda

Xbox Elite Series 2 bežični kontroler, Core Edition, u bijeloj boji. Kontroler ima podesivu krutost kontrola palcem, gumirani rukohvat i kraće fine osigurače. Spremite do tri prilagođena profila izravno na upravljaču i prebacite se između njih bez prekida. Kontroler je opremljen punjivom baterijom koja traje do 40 sati.

Tehničke specifikacije

  • Težina: 330g (+/- 15g)
  • Povezivanje: Xbox bežična tehnologija, Bluetooth, USB-C kabel
  • Podržani sustavi: Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One, Windows 7 i noviji
  • Baterija: unutarnja punjiva, trajanje baterije do 40 sati

Sadržaj paketa

  • Xbox Elite Series 2 bežični kontroler
  • Alat za podešavanje kontrolera palca
  • USB-C kabel

Mogućnosti povezivanja

Konzole Xbox Series X, Xbox Series S, Xbox One X i Xbox One S možete povezati pomoću Xbox bežične tehnologije ili priloženog USB-C kabela. Možete se povezati s Windows 10/11 računalima, tabletima te Android i iOS uređajima pomoću Bluetootha ili priloženog USB-C kabela.

Opcije postavki upravljačkog programa

Možete ručno prilagoditi krutost palice pomoću alata za podešavanje palice. Na raspolaganju su vam tri postavke. Aplikacija Xbox Accessories omogućuje podešavanje krivulja osjetljivosti kontrolera palca ili prebacivanje ulaza kontrolera palca tako da lijevi kontrolira ulaz desnog i obrnuto.

Život baterije

Unutarnja punjiva baterija s trajanjem do četrdeset sati s jednim punjenjem. Trajanje baterije ovisi o korištenju i drugim čimbenicima.

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.