Planet POE-1200G, PoE Injector 12x 1000Base-T, PoE 190W (max.15, 4W/port)

- 25%

ilustracija

Planet POE-1200G, PoE Injector 12x 1000Base-T, PoE 190W (max.15, 4W/port)
Br. narudžbe
31018154
OEM
POE-1200G
Proizvođač
Planet
Bodovi vjernosti: 13
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Planet PoE-1200 - IEEE 802.3af 12-PoE Injector Hub (190 W pune snage)

12-portni gigabitni PoE injektor HUB s punom podrškom za standarde IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab i IEEE 802.3af. Uređaj napaja uređaje s krajnjim napajanjem (PD-powered devices) 48V DC ukupne snage opterećenja 190W. Instalira se između klasičnog Ethernet preklopnika i napajanih uređaja, čime povezuje napon za rad krajnjih uređaja na Ethernet liniji bez utjecaja na brzinu prijenosa podataka ili ograničenja maksimalne udaljenosti segmenta veze (ethernet do 100m) . POE-1200G je jeftino rješenje za napajanje 802.3af kompatibilnih uređaja bez potrebe za instaliranjem dodatnih kablova ili izvora napajanja. To omogućuje očuvanje postojeće topologije mreže. POE-1200G ima ukupno 24 priključka. 12 ulaznih ulaza za podatke koristi se za spajanje priključaka s Ethernet preklopnika. Dodatnih 12 data+power-out priključaka vodi do uređaja s napajanjem.

Uređajem se upravlja preko web sučelja koje omogućuje izravnu kontrolu načina napajanja pojedinih priključaka. Uređaji standarda IEEE802.3af sami otkrivaju može li se povezani uređaj napajati iz Etherneta. Uređaji koji se napajaju na ovaj način također su zaštićeni od oštećenja uzrokovanih nepravilnim spajanjem.

Ako krajnji uređaj ne podržava IEEE802.3af, trebat će vam POE-150S, koji će osigurati napajanje za udaljeni uređaj za danu rutu kabela.

- 12 802.3af portova/injektora, umetnutih u rutu (in-line mid-span), (ukupno 24 RJ-45 porta, od čega 12 RJ-45 data-in porta, 12 data+power out porta)
- IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3ab 10/100/1000Base-T
- IEEE 802.3af, 48VDC napajanje preko Etherneta
- max 15,4W/uređaj, max ukupna potrošnja svih uređaja 190W
- Web upravljanje
- kontrola napajanja na svakom portu, pregled pretplata na svakom portu, prioritet napajanja
- automatsko otkrivanje pretplate na svakom priključku
- zaštita priključaka od kratkih spojeva i međusobnih smetnji
- "Power Scheduler" - raspored vremena
- unutarnja zaštita od pregrijavanja
- 19 nosača, 1U
- 1x instaliran ventilator
- dimenzije 440 x 200 x 44 mm, težina 2,73 kg
- napajanje 230VAC, 50Hz
- EC: FCC dio 15 klasa A, CE
- radna temperatura okoline: 0-50°C

Parametri

Maksimalni broj portova
Management
Switch značajke

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.