Oral-B iO Series 5 Duo crno/bijela četkica za zube

- 1%

ilustracija

Oral-B iO Series 5 Duo crno/bijela četkica za zube
Br. narudžbe
32390006
OEM
iO5 Duo Black/White
Proizvođač
Oral-B
Bodovi vjernosti: 10
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

212,94 €

209,84 €

167,87 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 205,64 €
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

209,84 €

212,94 €

167,87 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

opis proizvoda
Električna četkica za zube iO 5 ima najbolju Oral-B tehnologiju. Kombinira okruglu glavu četkice inspiriranu stomatologom s nježno mikrovibrirajućim čekinjama za profesionalni osjećaj čistoće u udobnosti vlastitog doma. Pametni senzor pritiska pomaže spriječiti primjenu previše ili premalo pritiska prilikom četkanja, štiteći vaše desni. Sučelje za prepoznavanje četkica prepoznaje vaš stil četkanja i vodi vas da svaki dan bolje perete zube. Povezuje se s besplatnom aplikacijom Oral-B koja omogućuje praćenje čišćenja u stvarnom vremenu i navođenje u 6 zona čišćenja. Za najbolje rezultate zamijenite glavu četkice Oral-B iO novom svaka 3 mjeseca.

Oral-B iO serija 5 Duo crno/bijela
Revolucionarna iO tehnologija
iO je Oral-B najbolja tehnologija čišćenja zubi. Kombinira nježnu energiju mikrovibrirajućih vlakana s Oral-B okruglom glavom četkice inspiriranom stomatolozima. Sve to pokreće jedinstveni tihi magnetski pogon.

Revolucionarna iO tehnologija
Osjećaj profesionalne čistoće svaki dan
Najbolja čistoća iz Oral-B
Uklanja do 100% više plaka*
100% zdravije desni u 1 tjednu1
Bjelji zubi od 12. dana

1 u usporedbi s običnom ručnom četkicom za zube
2 uklanjanjem površinskih mrlja
Osjećaj profesionalne čistoće svaki dan
Nevjerojatno temeljito, iznenađujuće nježno
Patentirana magnetska iO tehnologija prva je ikada nagrađena pečatom Češke stomatološke komore za svoju dokazanu nježnost i preciznost. Oba testirana modela iO 7 i iO 8 također su dobila oznaku kvalitete dTest u testiranju 23 električne četkice za zube u veljači 2021.

Nevjerojatno temeljito, iznenađujuće nježno
Oral-B iO serija 5 Duo crno/bijela

Povezivanje s aplikacijom
Aplikacija Oral-B prati pranje zubi u stvarnom vremenu putem Bluetootha i vodi vas do savršenog čišćenja svih šest zona usne šupljine.

Povezivanje s aplikacijom
Zaštita desni
Pametni senzor pritiska pali crveno svjetlo kada primjenjujete previše pritiska tijekom čišćenja i zeleno svjetlo kada je pritisak ispravan tijekom čišćenja.

Zaštita desni
Upozorenje nakon 2 minute
Indikator Smart Ring treperi raznobojnim indikatorom Smart Ring od 360° kako bi proslavio završetak dvominutnog vremena četkanja koje je preporučio stomatolog.

Upozorenje nakon 2 minute
Senzacionalna čistoća
Iznenađujuće glatko i tiho čišćenje
Najbolja čistoća ikad uz Oral-B od prvog dana

Parametri

Vrsta robe
Proizvod
Namjena

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.