Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean četkica za zube
75,14 €
68,93 €
55,14 € bez PDV-a
Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Philips Sonicare HX6806/04 Protective Clean četkica za zube
Uklanja do 7x više naslaga od ručne četkice za zube
Gusto nasađena, visokokvalitetna vlakna uklanjaju do 7x više naslaga od ručne četkice za zube, a zahvaljujući posebno zaobljenom vrhu, možete lako dosegnuti zube u stražnjem dijelu usta.
Sigurno i nježno za osjetljive zube i desni, aparatiće i proteze
Možete biti sigurni da će vam četkica za zube pružiti osjećaj sigurnosti pri čišćenju: naša zvučna tehnologija prikladna je za upotrebu s aparatićima, plombama, krunicama i ljuskicama, sprječavajući karijes i poboljšavajući zdravlje desni.
Nježna zvučna tehnologija četkica Philips Sonicare
Inovativna zvučna tehnologija četkica Philips Sonicare tjera vodu između zuba, potezi četkice uklanjaju zubne naslage i osiguravaju izvanredno svakodnevno čišćenje.
Upozorava vas kada vršite prejaki pritisak prilikom čišćenja
Možda nećete primijetiti da previše pritiskate zube tijekom četkanja, ali vaša električna četkica za zube s senzorom pritiska će to znati. Ako počnete previše pritiskati desni, četkica će početi ispuštati pulsirajući zvuk kao podsjetnik da smanjite pritisak.
Povezivanje tijela pametne četke s pametnim glavama
Microchip tehnologija prepoznaje i sinkronizira pametno tijelo i pametnu glavu četkice. Ovaj par je moćna kombinacija koja osigurava automatsku obavijest o potrebi zamjene.
Uvijek znate kada zamijeniti glavu četkice
Sve glave četkica se s vremenom istroše. Ali naša tehnologija BrushSync prati koliko dugo koristite glavu i koliko ste jako pritisnuli četku. Kada dođe vrijeme za zamjenu glave četkice, bit ćete upozoreni kratkim zvučnim signalom i svjetlom na tijelu četkice. Na taj način možete biti sigurni da glava dobro radi svoj posao.
Sjajan način da se naviknete na novu četku
Kada započnemo nešto novo, može proći neko vrijeme da se na to naviknemo. Zato vam naš program Easy start daje mogućnost postupnog povećanja snage čišćenja tijekom prvih 14 korištenja vaše nove četkice za zube.
Motivacija za temeljito čišćenje
Naš mjerač vremena QuadPacer obavještava vas kada ste potrošili točnu količinu vremena na pranje svakog dijela usta, dok vas mjerač vremena Smartimer obavještava da ste četkali preporučene 2 minute.
Tehnički podaci
- Napon: 110-220V
- Vrijeme rada (od potpunog punjenja do pražnjenja): 14 dana
- Vrsta baterije: Litij-ionska
- Boja: Pastelno roza
- Jamstvo: 2-godišnje ograničeno jamstvo
Jednostavan za korištenje
- Kompatibilnost s tijelom četke: glava četke koja se pričvršćuje
- Indikator baterije: Indikatorska lampica pokazuje status baterije
- Ručka: Tanak ergonomski dizajn
Paket sadrži
- Ručka: 1 ProtectiveClean
- Punjač: 1
- Glave četkice: 1 C2 Optimal Plaque Defense
Učinkovitost čišćenja
- Učinkovitost: Uklanja do 7 puta više naslaga
- Frekvencija: Do 62.000 pokreta u minuti
- Zdravstvena korist: Doprinosi smanjenju pojave karijesa
- Mjerač vremena: Quadpacer i SmarTimer
- Kontrola pritiska: Vibracija tijela četke kao upozorenje
Načini rada
- Clean: Za svakodnevno svakodnevno čišćenje
- 2 postavke intenziteta: Low, High
Tehnologija pametnog senzora
Senzor pritiska: Upozorenje na previsok pritisak čišćenja
BrushSync podsjetnik za zamjenu: Uvijek znajte kada zamijeniti glave četkice
Sadržaj paketa
Ostalo u pakiranju: tijelo četkice Sonicare ProtectiveClean 4300, glava četkice Optimal Plaque Defense (C2), standardni punjač
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.