Nedis WIFICO11CWT - Wi-Fi pametna IP kamera | Vanjski | Vodootporan | HD 720p

ilustracija

Nedis WIFICO11CWT - Wi-Fi pametna IP kamera | Vanjski | Vodootporan | HD 720p
Br. narudžbe
AG714770
OEM
WIFICO11CWT
Proizvođač
Nedis
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 5 kom, 15.5.2024 kod vas

72,50 €

58,00 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 71,40 €
Na zalihi: 5 kom, 15.5.2024 kod vas

72,50 €

58,00 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Kućna automatizacija ponovno je malo lakša. Ova pametna vanjska IP kamera jednostavna za korištenje može se jednostavno spojiti na Wi-Fi mrežu kako bi se nadzirala vanjska područja vaše kuće i snimio svaki zvuk i kretanje. HD rezolucija Za postizanje potpuno jasne slike, snima u HD rezoluciji (1280 × 720 piksela). Zahvaljujući noćnom načinu snimanja s dometom od 15 metara, kamera također snima jednako kvalitetnu sliku čak i noću. Vodootporna Ova IP kamera, opremljena izuzetno izdržljivim kućištem sa zaštitom od prodora vode, snima snimke na microSD kartice kapaciteta do 128 GB (nisu uključene u paket). Crystal Clear Kamera snima 1280 x 720 HD videozapise i slike pomoću 1/3" CMOS senzora za kristalno jasnu razlučivost i počinje kada se otkrije zvuk ili pokret. Dvosmjerna komunikacija Kamera se može koristiti za komunikaciju zahvaljujući aktivnoj dvosmjernoj razgovarati i slušati - što znači da se, ako ima ljudi nadohvat ruke, može koristiti na sličan način kao i telefon. Jednostavna instalacija Jedinica dolazi sa zidnim nosačem i brzim vodičem kako biste osigurali da sve postavite u kratkom roku vrijeme. O asortimanu Nedis® SmartLife Otkrijte širok raspon proizvoda koji se stalno razvija - kao što su žarulje, prekidači, utikači, senzori i kamere - kojima se može upravljati putem intuitivne i jednostavne aplikacije. Uz glasovno upravljanje koje podržava Amazon Alexa ili Google Home, ne treba vam ništa osim vaše postojeće Wi-Fi mreže - tako da možete jednostavno stvoriti povezani sustav pametnog doma. Bez obzira tražite li jednostavnu pametnu žarulju ili utikač ili želite automatizirati cijeli dom, počnite istraživati koliko je pametna tehnologija danas dostupna. Specifikacije proizvoda Boja Bijela Srebrna Ugrađeni mikrofon Da Ulazna struja 1,0 A Vrsta izvora napajanja Mrežno napajanje Materijal Plastični utikač Euro / tip C (CEE 7/16) Preuzimanje aplikacije za Android™ & iOS Funkcija snimanja u oblaku Da Integrirani zvučnici Da Frekvencijski raspon prijenosa 2400 -2483,5 MHz Kompatibilan s Nedis® SmartLife Kut gledanja 110 ° Čip slike 1/3" CMOS LED 1 Držač dodatne opreme Kamere AC adapter EU utikač Vrsta pohrane Micro SD Cloud Bežična tehnologija Wi-Fi IP zaštita IP65 Visina 73 mm Duljina kabela adaptera za napajanje 1,50 m Maksimalna snaga odašiljanja 15 dBm Noćni vid 15 m Maksimalno pojačanje antene 3 dBi Infracrveni noćni vid Da Dizajn kamere Bullet Objektiv kamere 2,8 mm Broj sličica u sekundi 25 fps Težina 237 g Dubina 133 mm Ulazni napon 12 VDC Ulazni konektor(i) napajanja DC 5,5 x 2,1 mm Maksimalna potrošnja energije 12 W Maksimalna razlučivost Full HD 1080p Podrška za napajanje putem Etherneta Ne Fisheye Ne Raspon radne temperature -20 - 50 °C Duljina 73 mm Širina 133 mm

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.