MIO MiVue C545 auto kamera, FHD, HDR, LCD 2.0", G senzor, 140°

- 8%

ilustracija

MIO MiVue C545 auto kamera, FHD, HDR, LCD 2.0", G senzor, 140°
Br. narudžbe
AG277066
OEM
5415N6620031
Proizvođač
Mio
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

84,94 €

77,74 €

62,19 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 76,78 €
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

77,74 €

84,94 €

62,19 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

MIO MiVue C545 auto kamera, FHD, HDR, LCD 2.0", G senzor, 140° MiVue™ C545 Dostupna auto kamera s Full HD & HDR rezolucijom • Snimanje u Full HD rezoluciji 1920 x 1080p pri 60fps (sličica u sekundi) • Mio Night Vision tehnologija • Široki kut od 140° bilježi svaki detalj kritičnih trenutaka • HDR tehnologija • Staklena leća s otvorom blende F1.8 pruža jasniji i čišći video čak i u uvjetima slabog osvjetljenja • 2" jasan zaslon • G-senzor s 3 osi za automatsko otkrivanje nezgoda i analiza • Pasivni način parkiranja bez potrebe za kontinuiranim napajanjem (do 48 sati) • Inteligentni način parkiranja s detekcijom pokreta • Automatsko snimanje • Foto način rada tijekom snimanja videa • Mio MiVue™ Manager – besplatni računalni softver za video reprodukciju i analizu i informacije s G-senzora, dijeljenje na društvenim mrežama • Mogućnost povezivanja stražnje kamere A50 • MicroSD memorijske kartice klase 10 do 256 GB kapaciteta • Češka i slovačka lokalizacija Snima sve detalje MiVue ™ C545 auto kamera omogućuje snimanje u Full HD 1080p rezoluciji na 60 okvira/ sa. U kombinaciji sa širokim kutom gledanja i visokokvalitetnom optikom, bilježi sve detalje vašeg putovanja. Visoka kvaliteta slike i videa ključna je prilikom dokazivanja okolnosti nesreće. Tehnologija Mio™ Night Vision Vrhunska tehnologija Mio™ Night Vision osigurava glatke i jasne snimke, čak i u uvjetima slabog osvjetljenja, zahvaljujući leći s visokom svjetlinom i sklopu staklene leće. Integrirani G senzor sprema potrebne zapise. U slučaju nesreće ili nagle promjene kretanja, integrirani G senzor odmah bilježi kretanje vozila i osigurava da se snimljeni podaci ne mogu prebrisati. Automatsko uključivanje Ne gubite vrijeme učeći kako koristiti složene uređaje. Jednostavno uključite kameru i spremni ste. Upravljanje uređajem ne može biti lakše s intuitivnim izbornikom i velikim ikonama. Kada se uključi napajanje, kamera će se automatski uključiti i započeti snimanje. HDR High Dynamic Range odražava mogućnost prikaza šireg raspona svjetline od najtamnijih do najsvjetlijih nijansi. Zahvaljujući HDR-u, videozapisi snimljeni u uvjetima slabog osvjetljenja ostaju oštri i puni detalja. Korištenjem HDR funkcije, MiVue™ C545 automatski snima sliku više slika s različitim vrijednostima ekspozicije, zatim ih kombinira u jednu sliku koja je optimizirana da bude svjetlija i oštrija s manje šuma. , kada se otkriju vibracije. Zahvaljujući ugrađenoj bateriji, možete koristiti pasivni način parkiranja čak i bez punjenja. Interval od 48 sati može varirati ovisno o broju aktivacija i temperaturi. Način pametnog parkiranja Kada je motor isključen, MiVue™ C545 se prebacuje u način pametnog parkiranja. Ako senzor detektira udar ili pokrete u blizini prednjeg dijela vozila, automatski se aktivira snimanje. To pomaže u prikupljanju dokaza čak i kada niste u vozilu. Funkcija zahtijeva stalno napajanje, na primjer putem SmartBox III. Računalni softver Mio MiVue™ Manager za video reprodukciju i analizu (sinkrono za prednju i stražnju kameru), informacije G-senzora (smjer i intenzitet udarca), dijeljenje na društvenim mrežama, snimanje rute vožnje na GoogleMaps. Specifikacije: Veličina zaslona 2.0" Video rezolucija: Full HD 1920 x 1080/30/60fps, 1920 x 1080/30fps HDR Format snimanja .mov (H.264) Kut snimanja: 140° 3-osna memorija G-senzora (preporučena mikro SD klasa 10 s kapacitetom do 256GB) Raspon radne temperature -10° do +60° C Baterija 240mAh Visina (mm) 54,6 Širina (mm) 61 Dubina (mm) 33,7 Težina (gr) 69 Mikrofon Zvučnik Podrška za stražnju kameru MiVue™ A50 Softver Informacije na zaslonu u HUD načinu rada Način parkiranja: Način parkiranja s pasivnim napajanjem: Samo detekcija sudara Pametni način parkiranja: s detekcijom pokreta i sudara (*Zahtijeva stalno napajanje, na primjer putem SmartBox III, koji se može kupiti zasebno.) Snimanje događaja Snimanje događaja Fotografija način (Mogućnost snimanja fotografija tijekom snimanja videa) Automatsko uključivanje Senzor pokreta PC aplikacija: MiVue™ Manager paket: MiVue C545, 3M ljepljivi držač za staklo, statična naljepnica za staklo, punjač za cigarete, priručnik

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.