MIO MiVue 802 auto kamera, 2.5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC

- 9%

ilustracija

MIO MiVue 802 auto kamera, 2.5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC
Br. narudžbe
AGEVL00022
OEM
5415N5830043
Proizvođač
Mio
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, u srijedu kod vas

92,94 €

84,78 €

67,82 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 83,43 €
Na zalihi: 3 kom, u srijedu kod vas

84,78 €

92,94 €

67,82 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

MIO MiVue 802 auto kamera, 2.5K (2560 x 1440), WIFI, GPS, micro SD/HC Mio MiVue 802 2.5K WIFI - Vaš osobni očevidac u pokretu - u 2.5K 1440P rezoluciji • Snimanje u 2.5K WQHD rezoluciji 1440p ( 2560 x 1440) • 60 sličica u sekundi pri Full HD rezoluciji • Visokokvalitetni optički senzor • Night Vision tehnologija • Moderna H.264 tehnologija (.mp4), koja omogućuje visokokvalitetne snimke s malom veličinom datoteke • Široki kut gledanja 140° bilježi svaki detalj kritičnih trenutaka • F1.8 leća pruža jasniji i čišći video čak i u uvjetima slabog osvjetljenja • Foto način rada • Upozorenje na brzinu • Integrirani WIFI prijenos snimljenih snimaka na mobilni telefon i njihovo dijeljenje • MiVue Pro mobile aplikacija • 2,7" jasan zaslon • 3-osni G-senzor za automatsko otkrivanje i analizu nesreće • Automatsko snimanje • Mio MiVue™ Manager – računalni softver za reprodukciju i analizu videa i informacija s G-senzora (brzina, smjer i intenzitet udarca ), dijeljenje na društvenim mrežama • Podržava MicoSD memorijske kartice klase 10 do kapaciteta od 128GB • Češka i slovačka lokalizacija Snimanje u 2.5K 1440P razlučivosti pri 30 sličica u sekundi Snimanje auto kamere u 2.5K 1440 piksela razlučivosti bilježi sve detalje tvoje putovanje. Opremljen je širokokutnom lećom, tako da možete biti sigurni da niti jedan dio vašeg putovanja neće biti propušten. Kristalno jasan video čak i pri velikim brzinama sa 60 sličica u sekundi U usporedbi s 30 sličica/s, ova dvostruka gustoća podataka omogućuje iznimno detaljne i glatke slike čak i pri velikim brzinama. 5M senzor Visoka kvaliteta slike i videa ključna je pri dokazivanju okolnosti nesreće. Snimka s kamere MiVue™ 802 neupitno je točna. Tehnologija Mio™ Night Vision Vrhunska tehnologija Mio™ Night Vision osigurava glatko i jasno snimanje, čak i u uvjetima slabog osvjetljenja, zahvaljujući leći visoke svjetline i sklopu staklene leće. Integrirana WIFI sigurnosna kopija/prijenos videa na pametni telefon. Firmware Dashcam-a može se jednostavno ažurirati putem OTA (Over-the-air) tehnologije, tako da će vaš uređaj uvijek biti ažuran. Integrirani G senzor sprema potrebne zapise. U slučaju nesreće ili nagle promjene kretanja, integrirani G senzor odmah bilježi kretanje vozila i osigurava da se snimljeni podaci ne mogu prebrisati. Računalni softver Mio MiVue™ Manager za video reprodukciju i analizu, informacije G-senzora (brzina, smjer i intenzitet udarca), dijeljenje na društvenim mrežama. Specifikacije: Veličina zaslona 2.7" Video rezolucija 2.5K 1440P/30fps, 2.5K 1440P/60/30fps Video senzor 5 megapiksela Svjetlina F1.8 Format snimanja .MP4 (H.264) Kut snimanja 140° WIFI Ugrađeni GPS 3- axis G -Pamet senzor (Preporučena mikro SD kartica klase 10 s kapacitetom do 128GB) Raspon radne temperature -10° do +60°C Baterija 240mAh Visina (mm) 51,6 Širina (mm) 84,46 Dubina (mm) 32,88 Težina ( gr) 74 ,5 Mikrofon Zvučnik Mio SmartBox komplet za punjenje - izborni softver Video sigurnosna kopija Informacije na ekranu u HUD modu Parking mode : 2 u 1 Parking mode: (*Zahtijeva stalno napajanje, na primjer putem SmartBox III, koji se može kupiti zasebno .) Način parkiranja s pasivnom snagom: Samo detekcija sudara Pametni način parkiranja: s detekcijom pokreta i sudara Snimanje događaja Ravnoteža bijele boje (EV) Prilagodba video oznake Foto način rada : Mogućnost snimanja fotografija tijekom snimanja videa Automatsko uključivanje aplikacije za pametni telefon : MiVue™ za OTA ažuriranja Pakiranje: MiVue 802, ljepljivi nosač koji se može postaviti, auto punjač, upute

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.