Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli

ilustracija

Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli
Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli
Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli
Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli
Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli
Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli
Br. narudžbe
3288795
OEM
952-000088
Proizvođač
Logitech
Bodovi vjernosti: 236
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 22.5.2024 kod vas

788,73 €

630,98 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 759,26 €
Na zalihi: 2 kom, 22.5.2024 kod vas

788,73 €

630,98 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Logitech konferencijski sustav TAP IP, 10.1", bijeli

EAN: 097855169976

Opći opis

Logitech TAP IP je konferencijski sustav s kontrolerom na dodir. Povezan je s mrežom i omogućuje jednostavno povezivanje na video konferencije.

Tehničke specifikacije

Veličina: 10,1” dijagonalno

Rezolucija: 1280 x 800

Zaslon osjetljiv na dodir: kapacitivni, višedodirni u 10 točaka

Svjetlina: 400 nita

Kontrast: 1000:1

Kut gledanja: 85 stupnjeva (gore/dolje/lijevo/desno)

Kutni položaj: 14 stupnjeva

Dimenzije (V x Š x D): 56,1 x 246,2 x 171,3

Težina: 1 kg

Posebne značajke

  • Integrirani ultrazvučni zvučnik
  • Integrirani PIR senzor pokreta
  • Integrirani akcelerometar
  • Integrirani senzor ambijentalnog svjetla
  • 100 mm x 100 mm VESA FDMI
  • Unutarnji sustav za osiguranje i rasterećenje sajle

Kompatibilnost i certifikacija

Logitech Tap IP certificiran je ili kompatibilan kao dodirni kontroler za rješenja soba za video konferencije.

  • Microsoft Teams Rooms na Androidu na Logitech Rally Baru, Rally Baru Mini ili Roommateu
  • Zoom sobe (bilo koje)
  • RingCentral Rooms™

Struja i kablovi

Napajanje preko Etherneta (PoE), IEEE 802.3af tip 1, uređaj klase 3. Zahtijeva mrežu s omogućenom PoE ili PoE injektor i Ethernet kabel (nije uključen).

Priključci i sučelja

  • Ethernet: 10/100 Mbps
  • WiFi: 802.11a/b/g/n/ac
  • Bluetooth 5.0

Radni uvjeti

Radna temperatura: 0 do 40°C

Temperatura skladištenja: -40 do 70°C

Vlažnost: 10 do 95%

Sigurnost

  • Enkripcija cijelog diska: AES-128
  • Enkripcija podataka: Simetrični ključevi, PKI
  • Identitet uređaja: zaštićeno autentifikacijom uređaja
  • Zaštita ključa: Arm TrustZone, RPMP
  • Sigurnost uređaja: Kensington brava

Dodatna oprema po izboru

  • Dodatak za proširenje
  • Držač za stol
  • Zidni nosač

Parametri

Vrsta robe
Vrsta uređaja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.