Lauben kontaktni roštilj 2000SB

MARATON
- 7%
POPUSTA

ilustracija

Lauben kontaktni roštilj 2000SB
Lauben kontaktni roštilj 2000SB
Lauben kontaktni roštilj 2000SB
Lauben kontaktni roštilj 2000SB
Lauben kontaktni roštilj 2000SB
Lauben kontaktni roštilj 2000SB
TOP
Br. narudžbe
3824832
OEM
4260645680364
Proizvođač
Lauben
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Lauben kontaktni roštilj 2000SB

Uživajte u zdravom roštiljanju u bilo koje doba godine uz Lauben kontaktni roštilj.

Fleksibilni pomoćnik za svaku priliku

Roštiljanje kod kuće ili roštiljanje s prijateljima? Lauben Contact Grill 2000SB može sve.

Jedan roštilj, mnogo opcija

Podesive ploče za kuhanje, zasebno podešavanje temperature, timer i automatsko isključivanje. Lauben Grill nudi sve to.

Jednostavan rad, jednostavno održavanje

Pečenje na roštilju ne mora biti teško. Roštilj Lauben jednostavan je za rukovanje i održavanje.

2 u 1 i površine 1500 cm2

Lauben Grill je kontaktni roštilj i punopravni stolni roštilj u jednom s površinom za pečenje od 1500 cm2.

Temperatura se može podešavati neovisno na obje ploče za kuhanje

Pripremite različite vrste hrane u isto vrijeme zahvaljujući zasebnim postavkama temperature na svakom kuhalištu.

Prikladno za perilicu posuđa

Ploče za roštilj se mogu skinuti i prati u perilici posuđa.

Podesiva temperatura 60 - 230 °C

Namjestite temperaturu u rasponu od 60 - 230 °C za svaku ringlu posebno.

Timer

Postavite željeno vrijeme kuhanja i budite upozoreni alarmom.

Pladanj

Višak masnoće i tekućine ocijedite u uklonjivu posudu za skupljanje tekućine.

Dovoljna snaga i brzo zagrijavanje

Zahvaljujući snazi od 2000 W, roštilj se brzo zagrijava i može se nositi s intenzivnim pečenjem.

Jasan LED zaslon

LED zaslon omogućuje jednostavno upravljanje roštiljem.

Sigurnosna brava

Roštilj je opremljen bravom protiv otvaranja za sigurno prenošenje.

Dizajnirana ručka Cool Touch

Ručka u drvenom izgledu s funkcijom Cool Touch za jednostavno rukovanje.

Vodič i video upute

Priloženi vodič i video upute pomoći će vam pri postavljanju i radu.

Nagib za otjecanje masnoće

Podesive nožice za bolju drenažu sokova i masnoće.

Može se skladištiti okomito

Štedi prostor u kuhinji.

Parametri

  • Način grijanja: Električni
  • Vrsta roštilja: kontaktni, stolni, prijenosni
  • Materijal površine za pečenje: Neprianjajuće
  • Ploče za kuhanje koje se mogu ukloniti: Da
  • Ploče za kuhanje koje se mogu prati u perilici posuđa: Da
  • Materijal roštilja: Nehrđajući čelik
  • Raspon temperature: 60 - 230 °C
  • Oprema: Spremnik za kapanje, kontrola temperature, uklonjive ploče, neljepljiva površina, neklizajuće noge, prometni signal, zaslon, blokada ručke, dizajnerska ručka
  • Čarobnjak za podešavanje temperature i vremena: Da
  • Težina: 4,5 kg
  • Površina roštilja: 1500 cm2
  • Širina površine roštilja: 28,8 cm
  • Dubina površine roštilja: 25,8 cm
  • Visina roštilja: 16,5 cm
  • Širina roštilja: 34,5 cm
  • Dubina roštilja: 32 cm
  • Potrošnja: 2000 W
  • Broj površina za roštilj: 2
  • Ravni tanjuri: izborno
  • Duljina kabela za napajanje: 70 cm

Sadržaj paketa

  • Kontaktni roštilj Lauben Contact Grill 2000SB
  • Dvije gril ploče

Parametri

Vrsta robe
Vrsta roštilja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.