Kyocera TK-820 (TK820Y) - toner, yellow (žuti)

(ilustracija)

- 16%
Kyocera TK-820 (TK820Y) - toner, yellow (žuti)

Br. narudžbe

1TKYTK820YXYG

OEM

TK820Y

Boja
Žuta
Kapacitet
7000 stranica
Proizvođač
Kyocera
Jamstvo
24 mjeseca
Bodovi vjernosti
49

Ocjena

12345
Na zalihi: 1 kom, u četvrtak kod vas

1 177,11 kn (156,23 €)

986,20 kn (130,89 €)

788,96 kn (104,71 €) bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 978,91 kn

Dostava već od 35 kn (4,65 €)

do prodajnog mjesta

Dostava u roku od 48 sati

Zaista smo brzi

Imate vremena s nama

Robu možete vratiti u roku od 30 dana

Nagradit ćemo vas

Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju

Parametri

  • Boja: Žuta
  • Kapacitet: 7000 stranica
  • Proizvođač: Kyocera
  • Jamstvo: 24 mjeseca
  • Bodovi vjernosti: 49
Namijenjeno za pisače

Opis i parametri

Toner Kyocera Mita TK-820 (TK820Y). Boja: Žuta. Kapacitet: 7000 stranica.

Na ovaj toner pružamo vam jamstvo: 24 mjeseca. Kupnjom punjenja Kyocera Mita TK-820 (TK820Y) dobit ćete 49 bodova za vjernost koje možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje.

Trebate savjet za uložak Kyocera Mita TK-820 (TK820Y)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.

- 16%
Kyocera TK-820 (TK820C) - toner, cyan (azurni)
Za koje printere je proizvod prikladan?
Azurna7000 stranicaKyocera Provjera dostupnosti

1 095,21 kn (145,36 €)

917,94 kn (121,83 €)
734,35 kn (97,46 €) bez PDV-a
Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 910,26 kn

Recenzije trgovine TonerPartner.sk

Ovjereni kupac (24. 11. 2022) 12345

Ok

Ovjereni kupac (24. 11. 2022) 12345

Točnost

Ovjereni kupac (24. 11. 2022) 12345

Brza i sigurna dostava.

Ovjereni kupac (23. 11. 2022) 12345

Zadovoljan sam kvalitetom, uslugom i brzinom. Nezadovoljan! Sam što bar u zagrebu nemate dva, tri mjesta (skladišta) za podizanje naručene robe bez poštarine. Poštarina poništi skoro sve cijene proizvoda s kojima ste konkurentniji od drugih na tržištu. Osuđeni smo na čekanje akcija, popusta, black fridaya......

Ovjereni kupac (23. 11. 2022) 12345

Zadovoljan za sad

Ovjereni kupac (22. 11. 2022) 12345

Jednostavno i brzo popunjavanje obrasca

Ovjereni kupac (22. 11. 2022) 12345

Zadovoljan sam brzinom pronalaska i kupnje

Ovjereni kupac (14. 11. 2022) 12345

Epspeditivni ste

Ovjereni kupac (14. 11. 2022) 12345

Brzo, jednostavno i za sada sigurno!

Ovjereni kupac (11. 11. 2022) 12345

Sve je bilo jednostavno, pregledano i jasno. Nadam se da će takva biti i dostava.

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?

Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?

Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Niste pronašli odgovor?
Javite nam se

Ako imate pitanja o ovom proizvodu i niste pronašli potrebne informacije, javite nam se. Dat ćemo vam savjet.

Namijenjeno za pisače

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.
Kristina Savjetnik za odabir
Imam pitanje