Kamera za snimanje automobila Navitel R900 4K

- 6%

ilustracija

Kamera za snimanje automobila Navitel R900 4K
Br. narudžbe
AH9589400438
OEM
CAMNAVIR9004K
Proizvođač
NAVITEL
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

101,14 €

95,08 €

76,06 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 93,63 €
Na zalihi: 2 kom, u utorak kod vas

95,08 €

101,14 €

76,06 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Moderna moderna auto kamera snima video vrhunske kvalitete u Ultra HD 4K 3840*2160P rezoluciji pri 30fps. Može lako pročitati ključne detalje poput prometnih znakova ili registarskih tablica automobila u prolazu. Auto kamera opremljena je senzorom SONY 415 STARVIS i 7-slojnom staklenom lećom s IR filterom, koja hvata važne detalje čak i pri slabom osvjetljenju ili oštrom pozadinskom osvjetljenju. Vakumski držač s rotirajućim mehanizmom osigurava sigurno pričvršćivanje kamere na vjetrobransko staklo. Za jednostavnu instalaciju, uređaj također ima prolazno napajanje preko USB-C konektora koji se nalazi izravno u držaču. Drugi USB-C konektor na tijelu uređaja namijenjen je za spajanje kamere na računalo. R900 je opremljen superkondenzatorom s gotovo neograničenim vijekom trajanja, tako da ne morate brinuti o svojim spremljenim videozapisima. Superkondenzator podnosi ekstremne temperature, sprječavajući rizik od pregrijavanja i eksplozije. Također je pouzdaniji od klasične litijske baterije. Sve snimke moguće je pohraniti na microSD kartice veličine do 256 GB. Funkcija G-senzora automatski sprema važne videozapise u slučaju bilo kakvog sudara - naglog ubrzanja i kočenja, skretanja automobila i drugih hitnih situacija. U takvim će slučajevima dijelovi videozapisa biti označeni kao posebne snimke i zaštićeni od prepisivanja. Svi korisnici dobivaju poklon bon s licencnim ključem na 12 mjeseci koji omogućuje instalaciju aplikacije Navitel Navigator s kartama 47 zemalja. Glavne karakteristike: Kamera: * Senzor kamere SONY 415(4K) STARVIS * Video rezolucija 3840×2160 30 fps * Vidni kut 140° * Objektiv 7-slojna staklena leća + IR filter * Video format TS * Video dijelovi duljine 1/3/ 5 min * Snimanje u petlji da * Zaštita od prepisivanja da Stražnja kamera * Povezivost stražnje kamere ne Zaslon * Veličina zaslona 2,35" * Vrsta zaslona IPS * Razlučivost zaslona 480?320 * Zaslon osjetljiv na dodir ne Značajke * Auto-Start da * G-senzor da * Audio snimanje da Napajanje * Napajanje (12-24V) 5V 2.5A * Superkondenzator 1.5 F * Auto punjač Tip C Općenito * CPU MSTAR 8629Q * Okruženje Tip C * microSD utor do 256 GB * Vakumski držač (za vjetrobransko staklo) * Zvučnik da * Mikrofon da * Boja crna * Poklon bon za karte Europe, Rusije, Bjelorusije, Kazahstana, Ukrajine (licenca na 12 mjeseci) Sadržaj paketa * DVR Navitel R900 4K * držač vjetrobranskog stakla * auto adapter 12/24V * kabel type-C - USB * čitač kartica * krpa od mikrovlakana * upute za korištenje * jamstveni list * poklon bon

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.