iGET SECURITY EP14 - Bežični senzor dima za alarm iGET SECURITY M5

- 14%

ilustracija

iGET SECURITY EP14 - Bežični senzor dima za alarm iGET SECURITY M5
iGET SECURITY EP14 - Bežični senzor dima za alarm iGET SECURITY M5
iGET SECURITY EP14 - Bežični senzor dima za alarm iGET SECURITY M5
Br. narudžbe
3436329
OEM
EP14 SECURITY
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 6 kom, u utorak kod vas

32,49 €

27,89 €

22,31 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 27,40 €
Na zalihi: 6 kom, u utorak kod vas

27,89 €

32,49 €

22,31 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET SECURITY EP14 - Bežični senzor dima za iGET SECURITY M5 alarm

Komunikacijska tehnologija: RF

Vrsta uređaja: Detektor dima

Funkcija (Tip): senzor

Osnovni set: NE

Amazon Alexa: NE

Apple HomeKit: NE

Google Home: NE

Vlastiti sustav: DA

opis proizvoda

Bežični senzor dima za iGET SECURITY M5 alarm. Radi samostalno i kao dodatak za iGET SECURITY M5 alarm. Zadovoljava odredbe uklj. norme EN14604:2005. Optička detekcija dima, nenametljiv dizajn. Zaštita od neovlaštenog otvaranja, najveća sigurnost prijenosa 256 bita, dugo trajanje baterije do 3 godine, alarm stalno prati aktivnost ovog senzora, također signal, postotak baterije i više.

Glavni parametri:

  • Senzor/detektor dizajniran je za otkrivanje tinjajuće vatre
  • Optička i zvučna signalizacija nakon detekcije tinjajućeg požara
  • Spajanje na centralnu alarmnu jedinicu
  • Princip difuznog svjetla
  • Namijenjen za sve prostorije u kojima je potrebna zaštita od požara
  • Ugrađeni gumb za testiranje
  • Namjenjeno za kuće, vikendice, stanove
  • Nije namijenjen za kampere, stambene zgrade i industrijska okruženja
  • Jednostavno proširenje osnovnog skupa alarma
  • Najveća 256-bitna enkripcija bežičnog prijenosa
  • Trajanje baterije do 3 godine
  • Udaljenost senzora od glavne jedinice je do 500 m
  • Alarm iGET M5 još uvijek provjerava je li ovaj senzor dostupan

Tehnički podaci:

  • Frekvencija emitiranja: 868,35 MHz
  • Sigurnost: 256 bita
  • Trajanje baterije: do 3 godine
  • Radna temperatura: 0°C ~ +50°C
  • Radna vlažnost: 10% ~ 90%
  • Napon napajanja: 1x 9 V baterija, tip 6F22/6LR61
  • Osjetljivost na dim: 0,086 dB/m do 0,14 dB/m
  • Certifikacija: BS EN 14604: 2005
  • Jačina unutarnje sirene: 85 dB/ 30 cm
  • Radna struja: do 100 mA
  • Struja mirovanja: 0,02 mA
  • Domet signala do centralne jedinice: do 500 m u vidnom polju
  • Težina senzora: 145 g uključujući bateriju
  • Dimenzije senzora (duljina x širina x dubina): promjer 107 mm, dubina 33 mm

Dimenzije proizvoda:

  • Težina (kg): 0,170
  • Visina (cm): 11.00
  • Širina (cm): 11.00
  • Dubina (cm): 4,00

Dimenzije paketa:

  • Težina (kg): 0,170
  • Visina (cm): 4.00
  • Širina (cm): 12.00
  • Dubina (cm): 11,30

EAN: 8594177652350

Jamstveni rok: 24 mjeseca

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.