iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023 - Bežični FullHD NVR 8CH + 4x baterijska kamera HGNVK686CAMP

- 11%

ilustracija

iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023 - Bežični FullHD NVR 8CH + 4x baterijska kamera HGNVK686CAMP
Br. narudžbe
AG967578
OEM
75020819
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 18
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Glavni parametri NVR snimača: - snimanje: u vrlo visokoj FullHD rezoluciji, uključujući zvuk 1080p (1920 x 1080), 1280x720, 640x360, - broj kanala: 8 (spajanje maksimalno 8 kamera) - daljinsko upravljanje: pomoću PC (Windows, MacOS ), mobilni telefon i tablet (Android, iOS) pomoću aplikacije "Homeguardsafe", CMS - pohrana fotografija i videa: na umetnuti HDD/SSD 2.5" SATA max. 2TB, na vanjski USB disk max. 2TB, na umetnutoj microSD kartici max 128 GB, sve nije uključeno u paket, - Internet/Ethernet veza, protokoli: preko RJ45 (LAN), 10/100 Mb/s, HTTP, IPv4, TCP/IP, UPNP , RTSP, UDP, SMTP, NTP, DHCP, DNS, PPPoE, DDNS, FTP - konektori: 1x HDMI, 1x RJ45, 3x USB 2.0, 1x napajanje - kompresija: video H.265+/H.264 - operativni sustav: Linux - multitasking: da (u jednom trenutku, npr. reprodukcija, snimanje, detekcija pokreta) - izlazna rezolucija: HDMI: 1920x1080, 1440x900, 1280x1024, 1280x720, 1024x768 - opcije snimanja: ručno, automatsko, nakon detekcije pokreta - sigurnosna kopija: glavna pohrana na interni HDD/SSD 2.5" SATA max 2TB i max. 128GB na microSD kartici, zatim eksportirajte s ovih medija na medije spojene putem USB-a: HDD/SSD disk, Flash disk - lokalno upravljanje: pomoću USB miša/tipkovnice - napajanje: 12V DC, 2 A - potrošnja snimača: do 3 W bez HDD/SSD - Radna temperatura DVR snimača: -10 °C do 55 °C - dimenzije i težina: 230 x 126 x 61 mm, 0,35 kg bez HDD/SSD Main parametri iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP kamera koje su uključene u set: - vrlo visoka rezolucija FullHD 1080p (1920x1080) - namijenjena samo za iGET HOMEGUARD HGNVK88002P i HGNVK88004P - izmjenjiva litij-ionska baterija, 8700 mAh, 3,7 V, 32,19 Wh , microUSB punjenje , punjač u pakiranju - posebna SMART detekcija pokreta pomoću ugrađenog PIR senzora, - kut kamere: 140° - Parametri PIR senzora: kut 115°, domet 10m - otpornost na prašinu i vodu IP66 - noćni vid do 25m - LED svjetlo u svakoj kameri s dometom do 8m - 1/2.7" CMOS senzor, 2.0MP, f = 2.8 mm - dvosmjerni zvuk, kamera uključuje mikrofon i zvučnik - automatsko prebacivanje dnevnog/noćnog načina rada - automatski balans bijele boje - 3D redukcija šuma - omjer signal/šum: više od 40 dB - materijal kućišta kamere: lijevano željezo/plastika - radna temperatura -20°C do +55°C - konektori: za bateriju, za WiFi antenu, pokriveni microUSB za punjenje - ponovno punjenje baterija kamere: pomoću priloženog 5V DC adaptera - dimenzije i težina kamere: 132 x 90 x 72 mm, 180 g bez baterije, 362 g s baterijom. Sadržaj pakiranja cijelog seta (NVR snimač + kamere) - NVR snimač sa SMART detekcijom iGET HOMEGUARD HGNVK88004P v2023, - 4x baterijska kamera sa SMART detekcijom iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP, - 4x punjive baterije za kamere 8700 mAh, - 1x strujni adapter za NVR snimač 12V 2A , - 1x strujni adapter za punjenje kamera 5V 2A, - 1x USB miš, - 1x ethernet kabel 1m, - 4x naljepnica "Upozorenje: 24 sata čuvano" - brzi korisnički priručnik CZ, SK, PL - CD kompletan korisnički priručnik/softver za PC, EN

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.