iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - IP PoE kamera 4K rezolucije, dvosmjerni audio, LED svjetlo

- 8%

ilustracija

iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - IP PoE kamera 4K rezolucije, dvosmjerni audio, LED svjetlo
Br. narudžbe
AG967630
OEM
75020563
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 16.5.2024 kod vas

152,83 €

140,68 €

112,54 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 138,51 €
Na zalihi: 2 kom, 16.5.2024 kod vas

140,68 €

152,83 €

112,54 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Vanjska Ultra HD 4K (8MPx) PoE IP kamera s dvosmjernim prijenosom zvuka, noćnim vidom u boji, sirenom, SMART AI detekcijom pokreta pomoću umjetne inteligencije, LED svjetlom, upozoravajućim crveno-plavim LED diodama, IP66 zaštitom i OnViF 2.6 podrškom. Detaljan opis proizvoda Izdržljiva vanjska Ultra HD 4K (8MPx) kamera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM s dvosmjernim audio prijenosom, noćnim vidom u boji, sirenom, PoE napajanjem i SMART AI detekcijom pokreta pomoću umjetne inteligencije, dodatak je setu kamera iGET HOMEGUARD HGNVK88504 , kao i HGNVK84904, HGNVK164908. 4K rezolucija (3840 x 2160) za video vrlo visoke kvalitete, rad danju i noću, noćno osvjetljenje do 40 m, otpornost na prašinu i prskanje vode IP66. Kut zahvata 110°. LED svjetla za upozorenje/osvjetljenje i još jedna crveno-plava LED za upozorenje. Podrška za OnViF (verzija 2.6, profil S, profil G). Način spajanja kamere i PoE napajanje Kamera je spojena izravno na glavni NVR snimač pomoću Ethernet kabela. Pomoću ovog 8-žilnog podatkovnog kabela prenosi se i napajanje kamere i podaci. Napajanje kamere tako u potpunosti osigurava NVR snimač. Kamera pak šalje podatke - snimljene videozapise - u NVR snimač. Moguće je koristiti kabel dužine 18m iz paketa sa konektorima, koji je uključen u paket za svaku kameru. Ili je moguće spojiti cijeli sustav na postojeće distribucijske sustave. Prednost postojećih distribucija je što duljina kabela do svake kamere od NVR snimača može biti do 200m. Distribucije moraju biti od Ethernet kabela, kategorije Cat.5e, Cat.6 ili više. Inovativno AI SMART otkrivanje pokreta pomoću umjetne inteligencije Još jedna prednost ovog kompleta je da podržava AI pametno otkrivanje pokreta pomoću umjetne inteligencije. Koristeći prepoznavanje objekata zahvaljujući umjetnoj inteligenciji, svaka kamera može prepoznati osobu i vozilo, s vidnim poljem od 110° i izborom nekoliko zona detekcije za svaku kameru zasebno. Za razliku od njih, klasične kamere pokret prepoznaju samo na temelju optike koja ne može točno prepoznati objekt. S klasičnom tehnologijom, kamera detektira kretanje čak i tijekom opadanja lišća, kiše, zalaska sunca, paučine, kretanja insekata itd. Jednostavno puštanje u rad Kamera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM samo se treba spojiti isporučenim Ethernet kabelom ili vlastitim Ethernet kabelom na iGET HOMEGUARD HGNVK88504, HGNVK84904, NVR snimač. HGNVK164908. Visoka kvaliteta slike Kamera ima visokokvalitetni 1/2.7" 8.0 MPx senzor s Ultra HD 3840 x 2160 (4K) rezolucijom, zahvaljujući kojoj možete uživati u jasnoj i oštroj slici. Kut gledanja je 110°. snima videozapise koristeći H kompresiju .265. Kamera ima digitalnu redukciju šuma 3D DNR, IR-CUT, dvostruki tok i brzinu prijenosa od 256 kbps - 8 Mbps. Noćno gledanje, upozorenje i dvosmjerni prijenos zvuka zahvaljujući ugrađenom IR u boji LED noćno svjetlo u kameri, može se koristiti kontinuirano tijekom dana čak i noću. Kamera uključuje svjetleće IR LED diode dometa do 40 m, 2x bijela LED svjetla dometa do 30 m, te plavo- crvena LED svjetla u "policijskom" dizajnu za upozorenje. Osim toga, također prenosi zvuk, uključuje mikrofon, zvučnik i funkciju sirene upozorenja. Zahvaljujući ovim parametrima, moguće je koristiti kamere u svim područjima čak i s nulom ili smanjene vidljivosti Univerzalna zahvaljujući ONVIF podršci Kamera podržava OnViF protokol za univerzalno povezivanje s drugim sustavima.Tako ju je moguće spojiti na bilo koji NVR snimač, pohranu, NAS poslužitelj koji podržava univerzalni i široko rasprostranjeni OnViF protokol. Kamera ima OnViF verziju (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Dimenzije i težina Kamera ima dimenzije i težinu od 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Glavni parametri: - vrlo visoka rezolucija Ultra HD 4K (3840 x 2160) - dizajnirana za iGET HOMEGUARD modele HGNVK88504, HGNVK84904 (bez plavo-crvenog upozorenja) ), HGNVK164908 (bez plavo-crvenog upozorenja) - napajanje kamere: podržava PoE napajanje putem Ethernet kabela, također uključuje Jack konektor za povezivanje dodatnog 12V DC napajanja - posebna AI detekcija pokreta pomoću umjetne inteligencije, za razliku od toga, konvencionalne kamere samo detektiraju na temelju optike - otpornost na prašinu i vodu IP66 - IR noćni vid do udaljenosti od 40 m (uključuje IR LED i LED svjetla) - noćni vid u boji - LED svjetla do udaljenosti od 30 m - mod upozorenja - crveno-plavo bljeskanje LED - kut zahvata: 110° - senzor 1/2.7" 8.0 MPx, 0.002 Lux @ F1.0 (AGC ON), B/W 0 Lux s IR - kompatibilnost kamere: ONVIF (Ver. 2.6, Profil S, Profil G) ) - automatsko prebacivanje dnevno/noćnog načina rada - digitalno smanjenje šuma: 3D DNR , IR Cut - stream/video bit rate: Dual/ 256 kbps - 8 Mbps - životni vijek infracrvenih LED dioda: 10.000 h - materijal kućišta kamere: lijevano željezo/plastika - radna temperatura -30°C do +55°C - konektori: RJ45, power Jack za dodatno napajanje - duljina kabela od kamere do konektora: 35 cm - povezivanje pomoću isporučenog Ethernet kabela 18 m, moguće spajanje na postojeći Ethernet Cat.5e i viši kablovi do duljine 200 m - dimenzije i težina kamere: 155 x 68 x 68 mm, 280 g. Sadržaj paketa - kamera iGET HOMEGUARD HGNHK938CAM - brzi korisnički priručnik CZ, SK, PL - 18 m Ethernet kabel - držač za pričvršćivanje kamere na zid/strop - tiple i vijci za montažu - 4x naljepnica "Upozorenje: čuvano 24 sata"

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.