iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP - bežična FullHD baterijska kamera, vanjska

- 11%

ilustracija

iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP - bežična FullHD baterijska kamera, vanjska
Br. narudžbe
3436278
OEM
HGNVK686CAMP
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP sustav kamera

Baterijska vanjska izdržljiva FullHD kamera iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP s inovativnom SMART detekcijom pokreta pomoću ugrađenog PIR senzora, dvosmjernim prijenosom zvuka i LED osvjetljenjem, dodatak je setu kamera iGET HOMEGUARD HGNVK88002P i HGNVK88004P. FullHD 1080p rezolucija (1920 x 1080) za vrlo kvalitetan video, dnevni i noćni rad, IR noćno osvjetljenje do 25 m, LED osvjetljenje dometa do 8 m, 1/2,7" CMOS senzor, žarišna duljina 2,8 mm, otpornost na prašinu i vodu IP66 Kut pokrivanja 140° Kut pokrivanja PIR senzora 115° na udaljenosti od 10m.

Napajanje na baterije

Kamera iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP ima vlastitu izmjenjivu litij-ionsku bateriju, 8700 mAh, 3,7 V, 32,19 Wh. Punjenje se vrši pomoću microUSB konektora, punjač je uključen u paket. Jednostavno izvucite bateriju i, nakon punjenja, umetnite je natrag u nosač kamere i zategnite vijak za zaključavanje. Na taj način je sačuvan nagib i način okretanja kamere. Vijek trajanja baterije ovisi o broju detekcija pokreta pomoću SMART detekcije, ali može trajati do godinu dana. Rezervna baterija je također dostupna uz nadoplatu (model RS-3BU-W-LR) tako da korisnik uvijek ima jednu bateriju spremnu za trenutnu zamjenu. Ako se bliži vrijeme kada će se baterija isprazniti, sustav vas o tome obavještava putem aplikacije na mobitelu. U aplikaciji je također moguće pratiti koliko baterije ima kamera i koliki bežični domet ima do glavnog NVR snimača.

Inovativna SMART detekcija pokreta pomoću ugrađenog PIR senzora

Među glavnim prednostima ove kamere je i poseban, potpuno inovativan način detekcije pokreta. Zahvaljujući ugrađenom PIR senzoru s kutom gledanja od 115° i dometom od 10m, može prepoznati koji predmet dodiruje. Ova kamera prepoznaje važne pokrete – poput kretanja osobe, automobila, velike životinje i sl. Nasuprot tome, klasične kamere pokret prepoznaju samo na temelju optike koja ne može točno prepoznati objekt. Klasičnom tehnologijom kamera detektira kretanje čak i za vrijeme opadanja lišća, kiše, zalaska sunca, paučine, kretanja insekata itd. Da bi ova posebna SMART detekcija radila, potrebno je ovu kameru spojiti na iGET HOMEGUARD HGNVK88002P ili HGNVK88004P set. PIR detektor nalazi se ispod optike na kameri.

Jednostavan za postavljanje

Samo umetnite priloženu bateriju i zašrafite antenu u kameru iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP. Zatim ga postavite na zid ili gdje god je potrebno i testirajte domet. Kod kupnje dodatne kamere koja nije dio osnovnog kompleta potrebno je samo aktivirati uparivanje s glavnom jedinicom u aplikaciji i kamera će biti dodana u sustav.

Visoka kvaliteta slike

Kamera uključuje visokokvalitetni 1/2.7" CMOS senzor rezolucije 1920 x 1080 piksela (FullHD 1080p), 2.0MP (ekvivalentno 1200 TVL), zahvaljujući kojem možete uživati u jasnoj i oštroj slici. Također podržava brojne funkcije za poboljšanje rezultirajuće slike kao što su izjednačavanje svjetline / kompenzacija pozadinskog osvjetljenja, WDR, elektronički zatvarač, automatsko prebacivanje dnevnog/noćnog načina rada itd.

Noćni vid

Zahvaljujući ugrađenom IR LED noćnom svjetlu u svakoj kameri, moguće ih je koristiti kontinuirano danju i noću, svaka kamera sadrži IR LED dometa 25 m. Svaka kamera sadrži i klasične LED (4 kom) za standardnu rasvjetu tijekom detekcije pokreta ili za prestrašivanje nepozvanog gosta.

Glavni parametri kamere iGET HOMEGUARD HGNVK686CAMP

  • - vrlo visoka rezolucija FullHD 1080p (1920x1080)
  • - dizajniran samo za modele iGET HOMEGUARD HGNVK88002P i HGNVK88004P
  • - zamjenjiva litij-ionska baterija, 8700 mAh, 3,7 V, 32,19 Wh, microUSB punjenje, punjač uključen
  • - posebna SMART detekcija pokreta pomoću ugrađenog PIR senzora,
  • - kut kamere: 140°
  • - Parametri PIR senzora: kut zahvata 115°, domet 10m
  • - otpornost na prašinu i vodu IP66
  • - noćno gledanje do udaljenosti od 25 m
  • - LED svjetlo u svakoj kameri dometa do 8 m
  • - senzor 1/2.7" CMOS, 2.0MP, f = 2.8 mm
  • - dvosmjerni zvuk, kamera uključuje mikrofon i zvučnik
  • - automatsko prebacivanje dnevnog/noćnog načina rada
  • - automatski balans bijele boje
  • - 3D smanjenje šuma
  • - omjer signal/šum: više od 40 dB
  • - materijal tijela kamere: lijevano željezo/plastika
  • - radna temperatura -20°C do +55°C
  • - konektori: za bateriju, za WiFi antenu, pokriveni microUSB za punjenje
  • - punjenje baterije fotoaparata: pomoću priloženog 5V DC adaptera
  • - dimenzije i težina kamere: 132 x 90 x 72 mm, 180 g bez baterije, 362 g s baterijom.

Parametri

Tehnologija
Žarišna duljina (mm)
Stupanj IP zaštite
Kodiranje
Vrsta objektiva
Korištenje
IR/LED osvjetljenje (m)
Stupanj IK zaštite
Memorijska kartica

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.