Honeywell MS9540 Voyager s gumbom, postoljem, USB, crni (MK-9540 Metrologic)

- 30%

ilustracija

Honeywell MS9540 Voyager s gumbom, postoljem, USB, crni (MK-9540 Metrologic)
Br. narudžbe
3298378
OEM
MK9540-37A38
Proizvođač
Honeywell
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

ručni skener, maloprodaja, 1D, laser, IR bar kod senzor, CodeGate funkcija, udaljenost čitanja 0-20 cm, 72 skeniranja / sek., uključujući: kabel (USB), postolje, boja: crna

MK-9520 / MK-9540 Voyager (Honeywell)
Ručni laserski čitači barkodova MK-9520 / MK-9540 Voyager zamijenio je sve tipove MS-941, MS-951, MS-961. Oni drže
sve dobre karakteristike bilo kojeg prethodnog modela i obogatiti ih dodatnim značajkama.

Svojstva
Opća brzina dvostrukog skeniranja
skenira i guste kodove (MS-961) i normalne kodove (MS-951)
lako zamjenjiv kabel za razna sučelja
veća udaljenost skeniranja
skraćeni postupak programiranja senzora (nije potrebno)
aktivacija / deaktivacija načina programiranja)
programibilnost je također omogućena pomoću aplikacije MetroSet (Windows)
ili izravno preko serijskog porta
automatsko skeniranje bez gumba u postolju ostaje isto, osim
upišite gumb MK-9540 CodeGate za aktiviranje skeniranja
programirati pomoću češkog tiskanog priručnika (MetroSelect) i
softver s računala (MetroSet)

Vidljivi spektar laserske diode (650nm ± 10nm)
Snaga 0,96 mW
Dubina polja 0 - 203 mm (100% EAN)
Brzina skeniranja 72 ± 2 skeniranja / sek
Rezolucija MS9540: 0,132 mm (5,2 mil) / MS9541: 0,07 mm (3 mil)
Aktivacija IR senzora podesiva na 0 - 279 mm ili 0 - 102 mm
Kontrast min. 35%
Kutovi rotacije 42 °, nagib 68 °, otklon 52 °
Crtični kodovi automatski prepoznaju sve standardne vrste crtičnih kodova
Maks. duljina skeniranih podataka je do 80 znakova
Zvučna signalizacija - 7 vrsta tonova ili bez zvuka
3 LED diode (uključen laser, dobro čitanje, CodeGate aktivan)
Napon 5V ± 0,25V
Radna snaga 0,825 mW (struja 165 mA)
Snaga u stanju pripravnosti 0,600 mW (struja 120 mA)
Dimenzije 198 mm x 42 mm (ručka) / 78 mm (glava) x 40 mm
Težina 149 g
USB sučelje
Programibilnost pomoću programskih kodova, jedan kod (nema potrebe za ulazom/izlazom
Programiranje)
serijsko sučelje koristeći MetroSet ili izravne naredbe za
serijski port
firmware koji se može ažurirati u flash epromu putem serijskog sučelja
Standardi za laser: Klasa II, EN60825-1: 1994 / A11: 1996 Klasa 1
FCC klasa B
Pribor laserski skener, kabel za odabrano sučelje, stalak za automat
senzor i za montažu, transformator 220V / + 5V, uputstvo za upotrebu
Okoliš
Radna temperatura 0°C ~ 40°C
skladištenje -40°C ~ 60°C
Vlažnost 5% ~ 95% (bez kondenzacije)
Uvjeti osvjetljenja do 4852 luxa
Otpornost na udarce pri padu od 1,5 m

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Vrsta koda
Vrsta senzora

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.