Homematic IP senzor za kišu
160,74 €
141,06 €
112,85 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Homematic IP senzor za kišu
EAN: 4047976548262
Opis
Homematic IP donosi bežični senzor za kišu (HmIP-SRD) dizajniran za vanjsku i unutarnju upotrebu. Senzor ima visoku otpornost na loše vremenske uvjete i nudi širok raspon korištenja u vezi s drugim uređajima Homematic IP sustava.
Detekcija padalina
Senzor detektira i najmanju količinu kiše ili snijega, a potom informacije šalje centralnoj jedinici (HmIP-HAP) i povezanim Homematic IP uređajima.
Izgradnja
Priloženi nosači za montažu omogućuju različite položaje montaže, tako da nije problem montirati senzor pod preporučenim kutom od 45 stupnjeva.
Napajanje
Za napajanje senzora potrebno je vanjsko napajanje.
Koristiti
Uređaj je prvenstveno namijenjen za vanjsku upotrebu, ali se može koristiti i u zatvorenim prostorima (staklenici, zimski vrtovi i sl.).
Detekcija padalina
Senzor za detekciju kiše i snijega ima veliko područje integriranog senzora, čija površina vrlo osjetljivo reagira i na najmanju količinu kišnih kapi ili snježnih pahulja.
Inteligentno grijanje
Uređaj ima integrirani inteligentni grijač koji osigurava brzo sušenje površine površine senzora i istovremeno održava stalne uvjete za detekciju oborina.
Bežična komunikacija
Bežična komunikacija nudi mogućnost varijabilne instalacije senzora gotovo bilo gdje u vanjskom okruženju.
Pouzdan rad
Konstrukcija otporna na prskanje IP44 i raspon rada na temperaturama između -20°C i +55°C jamče pouzdan rad uređaja čak iu najzahtjevnijim uvjetima.
Senzor kiše i snijega
Vrijednosti praga integriranog senzora za pokretanje reakcije na sudare mogu se individualno i kontinuirano podešavati putem mobilne aplikacije Homematic IP.
Promet sustava
Bežična veza senzora za kišu (HmIP-SRD) sa središnjom jedinicom (HmIP-HAP) nudi praktično postavljanje i kontrolu složenog Homematic IP sustava pametne kuće koristeći samo intuitivnu aplikaciju.
Napajanje
Senzor za kišu (HmIP-SRD) napaja se zasebnim vanjskim AC ili DC napajanjem (nije uključeno).
Izgradnja
Zahvaljujući svojim kompaktnim dimenzijama i bežičnoj komunikaciji, senzor nudi mogućnost jednostavne instalacije uz samo potreban kabelski priključak za napajanje.
Širok raspon upotrebe
Idealan za svestranu upotrebu u domovima, rekreacijskim objektima, tvrtkama, medicinskim ustanovama, hotelima itd.
Funkcija
- Detekcija količine kiše i snijega
- Integrirano automatsko grijanje za uklanjanje površinske vlage
- Bežična komunikacija putem šifriranog protokola
- Podrška za Home Connect Plus
Sadržaj paketa
- 1x senzor za kišu
- 2x montažni nosač
- 1x torx ključ
- Materijal za montažu
- Češke upute
Parametri
Serija: Homematic IP
Autonomno: ne (zahtijeva centralnu jedinicu HmIP-HAP ili kontrolnu jedinicu HmIP-CCU3)
Napajanje: 10 - 19 V DC ili 12 V AC, 50 Hz
Potrošnja struje: DC (max. 320mA), AC (max. 400mA)
Potrošnja struje u stanju mirovanja: 12mA
Potrošnja u standby modu: 144mW
Stupanj zaštite: IP44
Vrsta i presjek kabela: žica i kabel, 0,2 - 1,5 mm2 (0,2 mm2 max. 30m)
Radna temperatura: -20 do +55 °C
Dimenzije (Š x V x D): 89 x 89 x 41 mm
Težina: 125g
Radna frekvencija: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz
Bežični domet (na otvorenom prostoru): 200m
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.