Gigaset Premium 100HX - Inteligentni upravitelj kontakata
83,78 €
73,56 €
58,85 € bez PDV-a
Kupiti otvoreno za 46,90 €
Provjeren, ispravan sa punom garancijom
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Gigaset Premium 100HX - Inteligentni upravitelj kontakata
Kompatibilnost
- Gigaset DECT baza
- DECT/GAP telefonske baze drugih proizvođača
- DECT/GAP usmjerivači (npr. AVM FRITZ!Box)
- Usmjerivači s DECT CAT-iq 2.0/2.1 (npr. Telekom Speedport W724V, TP-LINK Archer VR200v, o2 HomeBox 2)
Opće funkcije
Imenik za do 500 kontakata, svaki s 3 telefonska broja
Izvrsna akustika s audio profilima koji se mogu brzo namjestiti pomoću funkcijskih tipki
Micro-USB za sinkronizaciju podataka s računalom
Način rada bez ruku u izvrsnoj, full-duplex kvaliteti
Spajanje slušalica kabelom
TFT zaslon u boji visoke kvalitete
Prikaz poziva sa slikom (Picture CLIP)
Kvaliteta zvuka
Prikladan hands-free način rada u full duplex kvaliteti
Podesivi audio profili za optimalnu prilagodbu akustike lokalnoj situaciji
Jednostavna kontrola glasnoće pomoću bočnih gumba na slušalici
Glasnoća zvona podesiva u 5 stupnjeva
Utičnica (2,5 mm) za spajanje slušalica (mono)
Funkcije imenika i biranja
Adresar do 500 kontakata (vCard): ime, prezime, 3 telefonska broja, e-mail, rođendan, VIP melodija, slika za PictureCLIP
Prenesite vCard na mobilni telefon / računalo pomoću mikro-USB-a
Ponovno birajte posljednjih 20 brojeva
Automatsko ponovno biranje
Programabilne tipke za brzo biranje (tipke 2?9)
Prikaz
TFT zaslon u boji s pozadinskim osvjetljenjem 38 x 32 mm (V x Š), dijagonala 46 mm (1,8"), 65 000 boja, 8 linija, 128 x 160 piksela
Veliki font koji se može uređivati za popise pozivatelja i adresar
U stanju mirovanja - prikaz datuma i vremena - prikaz jačine signala i stanja napunjenosti baterije - zaslonske tipke za brzi odabir funkcija
Tijekom poziva: prikaz trajanja poziva
Prikaz i signalizacija poziva
Brojem telefona ili imenom (CLIP/CNIP)
Slika pozivatelja (Isječak slike)
Individualna melodija zvona - 22 melodije na slušalici - 5 razina glasnoće / OFF / podesivi crescendo
Slike slušalice i melodije zvona za preuzimanje (npr. *.bmp, *.mp3, itd.)
Pregledajte propuštene pozive / popis pozivatelja
Popis pozivatelja s telefonskim brojem (CLIP) i vremenom za sve pozive (60 zapisa), odlazne, dolazne ili propuštene pozive (po 20 zapisa)
Tipkovnica
Visokokvalitetna tipkovnica s pozadinskim osvjetljenjem
Osvijetljena pozivna tipka / handsfree
Tipka za postavljanje audio profila
Zaključavanje tipkovnice uključivanje/isključivanje tipkom #
Podesivo automatsko zaključavanje tipkovnice
Jelovnik
Zgodan vodič kroz izbornike na različitim jezicima (D, GB, F, I, E, P, TR, itd.)
Jednostavan rad pomoću ikona u boji, tekstova izbornika i zaslonskih tipki
Značajka tekstualnih poruka
Slanje i primanje SMS-a putem fiksne mreže i IP (RTP)
Slanje tekstualnih poruka do 612 znakova
Memorija za 50 SMS-ova
Slanje tekstualnih poruka na adresu e-pošte
Prijenos telefonskih brojeva (vCard) iz tekstualnih poruka u Gigaset PREMIUM 100HX adresar
PC veza
Povezivanje s računalom putem podatkovnog kabela pomoću mikro-USB-a na slušalici (kabel nije uključen)
Besplatni softver: Gigaset QuickSync za Microsoft ili Mac
Sinkronizacija imenika s MS Outlook i MAC programima
druge funkcije
Plug-and-play – vrlo jednostavna instalacija: raspakirajte, priključite i nazovite (slušalica registrirana tvornički)
Kalendar s mjesečnim pregledom i rokovnikom za 30 sastanaka s tekstom i zasebnom melodijom zvona
Podsjetnik na rođendan za svaki unos u imeniku
Funkcija budilice s podesivom melodijom i funkcijom odgode
Baby monitor (monitor za bebe) s interkom funkcijom
Funkcija izravnog poziva (dječji poziv): odaberite telefonski broj pritiskom na bilo koju tipku
Naziv slušalice koji se može uređivati
Podržava mrežne funkcije kao što su prosljeđivanje poziva, poziv na čekanju itd.
ECO DECT
Automatsko smanjenje snage prijenosa ovisno o udaljenosti između slušalice i baze
Nema zračenja u stanju pripravnosti, čak i kada koristite više slušalica, ako sve registrirane slušalice podržavaju ECO DECT
Niska potrošnja energije zahvaljujući štedljivim strujnim adapterima
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.