Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli

- 27%

ilustracija

Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli
Br. narudžbe
3821744
OEM
S30054-H6539-R602
Proizvođač
Gigaset
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 14.5.2024 kod vas

32,56 €

23,69 €

18,95 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 23,61 €
Na zalihi: > 20 kom, 14.5.2024 kod vas

23,69 €

32,56 €

18,95 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Gigaset DESK 200 - zidni telefon, bijeli

Ušteda prostora s elegantnim dizajnom

Telefon Gigaset DESK 200 dizajniran je s tankim dizajnom koji štedi prostor.

Jednostavan za postavljanje na zid

Ovaj model se lako može pričvrstiti na zid, što omogućuje dodatnu uštedu prostora.

Bez potrebe za posebnim napajanjem

Gigaset DESK 200 se napaja izravno preko telefonske linije, što eliminira potrebu za zasebnim napajanjem.

Brzi izbor

Telefon nudi mogućnost pohranjivanja do deset brojeva za brzo biranje.

Kompatibilnost sa slušnim aparatima

Gigaset DESK 200 je kompatibilan sa slušnim aparatima, što povećava njegovu praktičnost.

Ponovno biranje

Telefon ima funkciju ponovnog biranja za jednostavno ponovno biranje zadnjeg pozvanog broja.

Signalizacija poziva pomoću LED dioda

Gigaset DESK 200 ima LED signalizaciju dolaznih poziva.

Rad s telefonskim sustavima

Telefon je prikladan za rad s različitim telefonskim sustavima.

Podesiva opcija

Korisnici mogu postaviti DTMF ili pulsno biranje prema svojim željama.

Sadržaj paketa

  • Stolni telefon
  • Telefonski kabel
  • Kratki korisnički priručnik
  • Priključni kabel za slušalice

Parametri

Vrsta robe
Vrsta telefona

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.