GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4, Intel H610, 2xDDR4, 1xHDMI, 1xVGA, mATX
85,50 €
83,39 €
66,71 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
GIGABYTE MB Sc LGA1700 H610M H V2 DDR4
Broj proizvoda: 4719331851743
Opći opis
Intel H610 matična ploča sa 6+1+1 hibridnim stupnjevima digitalnog VRM dizajna.
Podrška za 12. generaciju Intel Core™ procesora.
Sadrži dvokanalnu neuravnoteženu DDR4 memoriju, 2 DIMM-a.
Svojstva
- 6+1+1 hibridni digitalni VRM dizajn
- GIGABYTE Gaming LAN s upravljanjem propusnošću
- NVMe PCIe 3.0 x4 M.2
- HDMI/DVI-D/D-Sub priključci za više zaslona
- Pametni ventilator 6 s više temperaturnih senzora
- GIGABYTE APP centar za jednostavno i lako korištenje
- Otpornici otporni na sumpor
Podrška za procesor
Podržava 12. generaciju Intel Core™ i9/i7/i5 procesora.
Socket LGA1700 za Intel procesore.
Memorija
Podrška za DDR4 3200/3000/2933/2666/2400/2133 MHz memorijske module.
2 x DDR4 DIMM utičnica koja podržava do 64 GB sistemske memorije.
Podrška za ECC DIMM 1Rx8/2Rx8 memorijske module bez međuspremnika.
Podrška za ne-ECC Un-buffered DIMM 1Rx8/2Rx8/1Rx16 memorijske module.
Podrška za memorijske module Extreme Memory Profile (XMP).
Grafički dizajn
Podrška za integrirani grafički procesor - Intel HD Graphics.
1 x D-Sub priključak, podržava maksimalnu rezoluciju od 1920x1200@60 Hz.
1 x DVI-D priključak, podržava maksimalnu rezoluciju od 1920x1200@60 Hz.
1 x HDMI priključak, podržava maksimalnu rezoluciju od 4096x2160@60 Hz.
1 x DisplayPort s maksimalnom rezolucijom od 4096x2304@60 Hz.
Audio
Realtek Audio CODEC.
High Definition Audio, 2/4/5.1/7.1-kanalni.
KOŠUTA
Realtek GbE LAN čip (1Gbps/100Mbps).
Utori za proširenje
1 x PCI Express x16 utor, radi s x16 rezolucijom.
1 x PCI Express x1 utor.
Sučelje repozitorija
1 x M.2 konektor (Socket 3, ključ M, tip 2260/2280 PCIe 3.0 x4/x2 SSD podrška).
4 x SATA 6Gb/s konektora.
USB
4 x USB 3.2 Gen 1 porta.
4 x USB 2.0/1.1 porta na stražnjoj ploči.
Interni I/O konektori
1 x 24-pinski ATX glavni konektor za napajanje.
1 x 8-pinski ATX 12V konektor za napajanje.
1 x M.2 Socket 3 konektor.
4 x SATA 6 Gb/s konektora.
1 x CPU priključak za ventilator.
2 x konektora za ventilator sustava.
Konektori na stražnjoj ploči
1 x PS/2 priključak za tipkovnicu.
1 x PS/2 priključak za miš.
1 x D-Sub priključak.
1 x DVI-D priključak.
1 x DisplayPort.
1 x HDMI 2.0 priključak.
2 x USB 3.2 Gen 1 porta.
4 x USB 2.0/1.1 porta.
1 x RJ-45 priključak.
3 x audio konektora.
BIOS
1 x 256 Mbit flash.
Korištenje licenciranog AMI UEFI BIOS-a.
Jedinstvene značajke
Podrška APP Center.
Podrška za Q-Flash.
Xpress Install podrška.
Softver
Norton Internet Security (OEM verzija).
Softver za upravljanje propusnošću LAN-a.
Operacijski sustav
Windows 11 64-bitna podrška.
Windows 10 64-bitna podrška.
Format
mikro ATX; 23,0 cm x 21,5 cm.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.