GEMBIRD Kabel HDMI - HDMI 4, 5m (v1.4, M/M, pozlaćeni kontakti, oklopljeni, ethernet, CCS)
4,65 €
3,93 €
3,14 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
GEMBIRD Kabel HDMI - HDMI 4.5m
EAN: 8716309082792
Karakteristike
Verzija: v1.4
Tip: M/M
Kontakti: pozlaćeni
Zaštita: Da
Ethernet: Da
Vrsta vodiča: CCS
Ethernet kanal
Povežite se s internetom i dijelite sadržaj između HDMI uređaja bez potrebe za dodatnim Ethernet kabelom.
Kanal za povratnu komunikaciju
Dvosmjerni prijenos audio podataka. Omogućuje HDTV-u slanje audio streama na A/V prijemnik putem HDMI kabela.
3D putem HDMI-ja
Dijeljenje toka podataka u dva stereo kanala u razlučivosti do 1080p (1920x1080) za korištenje u kućnim stereo 3D sustavima.
Podrška za rezoluciju 4K x 2K
Podrška za do četiri puta veću razlučivost (HD) visoke razlučivosti (4x 1080p) koja se koristi u modernim kućnim kinima. Podržani formati: 3840x2160 24Hz/25Hz/30Hz, 4096x2160 24Hz.
Proširena podrška za prostore boja
HDMI podržava sYCC601, Adobe RGB i AdobeYCC601 prostore boja koji se koriste u digitalnim fotoaparatima/kamerama.
Mikro HDMI konektor
Spajanje prijenosnih uređaja. U usporedbi s postojećim HDMI Mini konektorom, oko 50% je manji, integrira 19 pinova i podržava rezolucije do 1080p.
Sustav povezivanja u automobilima
Specifikacija kabela dizajniranog za uporabu u automobilima. Definira osnovu za distribuciju HD sadržaja među uređajima u vozilu.
High-Definition Digital Audio/Video Multimedia Interface (HDMI) kabel
- Podržava propusnost prijenosa podataka do 10 gigabita/s
- Omogućuje dvosmjernu komunikaciju između pametnih HDMI uređaja
- Podržava 3D TV s video rezolucijom do 3840 x 2160 piksela na 24/25/30 Hz i 4096 x 2160 na 24 Hz
- Podržava funkciju HDMI Ethernet kanala 100 Mbps (HEC)
- Podržava tehnologiju Audio Return Channel (HARC)
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.